![]() |
Wie gaat er naar Argeles Sur Mer
of is daar al eens geweest?
is dat een beetje koel daar of totally hot :p wij gaan daar namelijk naar toe op vakantie!! en natuurlijk gaan wij daar de beest uithangen :cool: groetjes J&S |
Hoogstaand niveau weer, dapper meisje :rolleyes:
|
Citaat:
persoonlijk heb ik een hekel aan dat soort vakantie, onintelligent gedoe, en breezers... maar ja ik bevind me nu eenmaal in dat circuit...en ik kom er niet meer uit :eek: :( (n) |
Citaat:
|
Citaat:
dus medelijden hoef je niet te hebben ;) |
eej
ik ben er vorig jaar geweest, misschien idd wel iets voor mensen zoals jij ;) :p gewoon veel cafeetjes en discotheken met top 40 muziek, strand, winkeltjes..en veel campings. Als je een kortingskaart kan krijgen via je reisgedoe...doe het! shit is mad duur daar. Je kan ook reizen maken naar spanje, en andere activiteiten... leuk voor 1 x, maar 1 x is wel genoeg! hehe |
Citaat:
|
Leuk stadje hoor. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was daar twee jaar geleden voor twee weken. Dat was echt superleuk. We hadden een of andere kaart gekregen en konden gratis overal in enzo.. Het was echt supergezellig! Aanrader.. Kus
|
En heel leuk strand!!!
|
Argeles was geweldig voordat de busladingen van Gogo tours volgeladen met jongens en meisjes met raging hormones er kwamen om geneukt te worden in discotheken en op het strand.
Dus je zal het vast ontzettend naar je zin gaan hebben. |
een HEEL LEUK strand? hahahaha
tjah wat sommige mensen al wel niet leuk kunnen vinden...damn strand was gewoon strand, geen tentjes ofzow drbij... |
ben daar drie jaar geleden geweest met luc
Vond er weinig aan :o |
Ja is wel cool (hot dus :p ) Maar niet naar de INDIGO gaan das echt een hoerentent (excuseer de term) maar de rest is wel oké! :p (y)
|
Citaat:
kon je van die andere tenten niet zeggen.. |
Citaat:
|
alleen lullig als je in t midden stond en het schuim stond op max. hoogte...
snel rennen naar de zijkanten (wat nogal moeilijk ging), anders had je een zuurstofprobleem :D |
In Plaza hadden ze ook een Holland-avond ofzo..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |