![]() |
Ik heb dringend een vraagstelling nodig voor mijn NL Literatuuronderzoek...
Ik heb deze 3 boeken:
-Giph -Het feest der liefde -Phileine zegt sorry Allemaal geschreven door: Ronald Giphart ZE gaan alle 3 over jeugd, liefde, sex en alcohol. Weet er iemand hier een vraagstelling voor ??? |
Ik ken de boeken niet maar misschien:
In hoeverre zijn deze boeken autobiografisch? In hoeverre zijn er verbanden tussen deze boeken en hoe komt dat tot uitting? |
---> Letteren
|
Je in plaats van de duidelijke overeenkomsten kijken naar de verschillen tussen de boeken en daarmee proberen aan te tonen dat mensen (zoals ik) die denken dat Giphart taboes van dertig jaar terug doorbreekt en daarmee makkelijk hoopt te scoren, het mis hebben, dat er veel meer in zit en dat ieder werk een unieke parel van wijsheid is.
LUH-3417 |
Citaat:
ontopic: sorry, ik zou het eigenlijk niet weten, ben net begonnen in Phileine zegt sorry. Je zou het kunnen vergelijken met de jongerencultuur ofzo... of met andere boeken? |
Offtopic: Ja, maar misschien is het zo uitdagender om de mening die ik geef (namelijk die van een conservatieve lul) omver te werpen en heb ik zo toch een weer scholier aan het werk gezet voor de literatuur. :)
LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |