![]() |
tadaa: voelen vrouwen het klaarkomen van een man?
voelen vrouwen(jah ik richt me bewust op die groep) het spuiten van een man in zich? ik had het er laatst over met een vriendin en die zei dat ze toen ze met condooms vrijde, nooit het spuiten(lekker plastisch(y)) voelde en sinds ze de pil slikte dus wel. en toen dacht ik hey, ik niet. ik heb er een paar keer op gelet:o, maar ik voel het gewoon niet.
wat is jullie ervaring hiermee? |
Ik vind het wel een geil idee, maar ik kan me niet indenken hoe dat voelt (A)
|
Ze voelt het ook niet.
|
On the other hand: niet alle mannen spuiten. ;)
|
soms, van te voren beweegt ie anders, en ik voel t wel een beetje aan zijn gereedschap, dit heb ik dus als ie een condoom aan heeft, als ie dat niet heeft voel je dat sperma niet, maar wel t zelfde als met condoom
|
het spuiten zelf niet maar daarna wel..beetje kloppend gevoel.. wel geil:)
|
Ik voel het heel goed als hij klaarkomt met condoom, en hij spuit wel veel jah. Ik denk dat ik het minder zou voelen moest hij geen condoom hebben.
|
Ik voel wel als hij een orgasme gaat krijgen, maar dat is gewoon doordat hij begint te trillen enzo
het spuiten voel ik niet |
Het spuiten voel je niet; als het daarbinnen gevoelig genoeg zou zijn om het wel te voelen zou de geboorte van een kind ondragelijk zijn.
|
Kdacht altij dat je het zo hard zou voelen dat je door die prikkeling zelf wel zou klaarkomen :o Niet dus :D :(
Dus nee, ik voel er helemaal niks van, t wordt alleen maar natter :p |
ikke voel het zeeeeeeker wel (y)
|
mijn vriendin voelt 't niet
|
ik voel hem soms spuiten,
maar meestal voel ik zijn eikel alleen kloppen. Inderdaad best wel geil! |
Citaat:
'k vind 't idee wel geil.. maar 'k voel het verder niet.. teminste zoals spacegirl het zegt.. je voelt het wel aan zijn gereedachap :) |
voel t niet echt...maar toch is t geil :)
|
Citaat:
het nadeel is dan dat het voorbij is, en die reactie net het geilste is :rolleyes: |
ik voel 't wel... niet echt bewust, als ik het bewust wil voelen dan moet ik me er heel hard op concentreren, maar 't is zeg maar... ik voel niet echt: goh, nu 'spuit' hij.... maar iets is wel even fijn... kan de manier waarop ik het 'oinbewust' voel niet echt uitleggen...
|
Ik voel het wel: pulse, pulse, pulse, pulse... :D
Rare is, is dat ik het vaak ook mentaal voel.. ik vang zijn gevoelens op.. which is very cool :) |
nee, niet dat k me kan herinneren...
|
Ik voel het wel maar idd zonder condoom, met voel ik alleen het "kloppen" bij het klaarkomen...
|
ik vond het zow maf... van 't wiekend is het gebeurd voor de eerste keer met mn nieuwe freundje en het begon ineens te kloppen... :confused: ik von het maar raar... nog nooit meegemaakt!! *whahahaha* maar ik voel het spuiten dus nie, kloppen wel om een dom verhaal kort te maken :p ;)
|
Mijn vriendin merkt het wel als ik klaarkom, maar het spuiten/kloppingen voelt ze niet.
|
ik voel het ook niet
Wel aan zijn reactie enzo en aan de samentrekkingen later, maar van het 'spuiten' zelf dus nix |
soms voel ik zn hartklop wel (geil!) maar spuiten niet. (we gebruiken ook wel een condoom mss ligt het daaraan)
|
Hmm ik voel de sperma niet ofzo, maar wel dat ie spuit, t klopt dan idd, of het "stoot" eruit zeg maar... Is geil, maar tis sowieso fijn wanneer je een jongen ziet klaarkomen :)
|
Citaat:
|
Ligt eraan in welk gat hij klaarkomt :D
Sorry :o Nee maar even serieus. Als mijn vriend komt, voel ik het niet spuiten ofzow, maar de kloppingen voel ik wel :) |
Nee, het spuiten zelf voel je niet. Maar als je dat wilt voelen, moet je hem in je mond laten spuiten.
|
Citaat:
tis het tempo waarmee het dr uit spuit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voel het niet. Het spuiten niet, en het kloppen ook niet. Misschien als ik er een keertje goed op let, maar meestal ben ik teveel met mezelf bezig (dit klinkt wel heel ego :o )
|
------sluit threat voor mensen onder de 18------- dis eng :D
|
Ik voelt t wel... want je voelt t aan dat een man opene zegmaar tempo mindert enzow...
maar zonder condoom ( :o ) voel je dat zeker wel :o erg geil gevoel ook :o |
Hmz ik voel t niet.
Maar waarom is dit topic nu ineens weer up na twee, drie maanden? |
Weer up? Ik had et eigenlijk nog nooit gezien. Maar ja, boeie...
Ik voel het ja, kweeneie waarom. Misschien ben ik wat gevoeliger... |
nee, k voel et ook niet, k merk et wel, aan de manier waarop hij beweegt enzo, maar het spuiten voel k niet
|
nou, ik voel t wel. wel grappig en best wel geil. het is niet dat ik de sperma voel gaan ofzo, maar wel natuurlijk hoe zn penis zich beweegt en dat er een vreemde druk onstaat. agh joh...
|
Ik hoef er geen moeite voor te doen om het te voelen. Ik voel geen sperma lopen ofzo, maar ik voel hem in me kloppen. En als hij heel hard komt, voel ik het zelfs heel erg. Dan schokt hij echt in me.
|
als man bijna klaar komt dan voelt t alsof zijn "geslacht" losser in me zit.
*kan t nie uitleggen* maar dat voel ik dus maar spuien niet. |
Ik voel 't spuiten niet ..maar ik weet wel ong waneer hij spuit en idd dat van kloppen voel ik best sterk.
|
Ik voel het heeeeeeeeel erg bij het pijpen, maar k denk iedereen wel...ik vind het egt leuk om dat mee te maken, vraag me niet waarom..maar tijdens het neuken...hmm...valt wel mee...
|
ik voel het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah ik voel het en het is heerlijk!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |