![]() |
Foto-topic. *Kus*
Ik weet niet of het al eerder is geweest, maar ik vond het wel een leuk idee. Een kus-foto-topic. Hier kun je de leukste foto van je lover en jou kussend neerzetten :)
Ik heb helaas geen foto van m'n vriend en mij, wel van m'n nicht en mij (geen rare dingen denken, we kunnen gewoon goed met elkaar opschieten) Hier istie: http://picserver.student.utwente.nl/...55931&size=384 |
Citaat:
geweldige kus :rolleyes: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je doet me aan iemand denken en dat is (y) die is nl. ook heel knap ;) |
*denkt* *denkt* Nee, ik heb geen foto's van mij-terwijl-ik-met-iemand-zoen. Damn, das juist zo leuk! En je zou toch zeggen dat ik het vaak genoeg doe :o
|
Citaat:
|
/me heeft daar ook geen foto's van.
Vind ik persoonlijk best loos eigenlijk... wie heeft er nou wat aan een foto met een kussend paar? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het net zoals al die blije topics 'post een foto van je vriend(in)'...deze is nog erger 'post een zoenfoto van je vriend(in)'. Natuurlijk niet zo bedoeld, maar het komt echt een beetje over van: kijk ons eens gelukkig zijn. Wat interesseert mij het nou, al die bankstelletjes hier elkaar te zien aflebberen. Ik heb ook een godsgruwelijke hekel aan van die klefbekken die elkaar zitten te betasten in de trein of in de bus, om de minuut elkaar weer een kusje op de mond geven. Zo slijmerig vind ik dat. Smerig, gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
boeiT ;) Nare man, dit is het forum Liefde&Relatie he :rolleyes: |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |