![]() |
favo drankje?
wat is je favo drankje bij feestjes of gewoon uitgaan enzo?
|
Bier, Baileys, WKD
|
7up
Bier Coca cola |
bij het uitgaan...
als de tent een beetje sjiek is dan weet ik dat de wijn oke is en dan neem ik droge witte wijn... anders neem ik een wodka-jus of een cola... |
Baileys, rode vodka redbull, blue curacao-7up en malibu-icetea
|
bier.... alleen maar bier... het liefst ook veel bier.. bier is fijn.... bier voor mij, mjah.. k hou van bier
|
Bij gewoon uitgaan bier.
|
Citaat:
|
zoete witte wijn
malibu cola |
Cola-vieux
Cola Wiskey-Cola Rode wijn |
Citaat:
|
straaljager, bier, rode wodka, martini, water
|
Ghb :d
|
Citaat:
|
TEQUILLLAAAaa
|
WKD
Bier Wodka redbull Whisky redbull Tequila Sambuca Goldstrike Wijn Sangria Whisky Wodka Uhmmm en nog vanalles ? :D |
red bull met rode wodka is zo lekker
en natuurlijk schrobbeler |
everything waar ik maar trek in heb, ligt aan mijn bui, waar ik ben en hoe veel geld ik heb, als het maar alcohol is ;)
(geen bier pas na dat ik een beetje ingedronken heb :):) ) |
bier
malibu cola (aanrader ;)) |
bier (goedkoop)
tequila flugel eristoff fire rode wodka red bull ^die dingen^ niet allemaal op 1 avond hoor :p |
Raket of Bessen tegenwoordig.. (y)
|
Bier
(wodka) redbull Smirnoff ice Flugel |
Bier.
|
Klinkt misschien raar maar malibu-chocomel is ook errug lekker
|
Citaat:
|
Baco's roeleren!!!
die zijn leXor |
Zoete witte wijn drink ik het meest :)
|
Bier
water Breezer moet verboden worden. Of strafbaar. |
Citaat:
like zo van DUH! tuurlijk bier [spook-stem]biiiiiiiiieeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr biiiiiieeeeehhhiiieeeeerrrr!!!!!![/spook-stem] en thuis vodka als ik zin heb mja, als ik uit ga drink ik eigenlijk van te voren nix (soms 1 flesje bier thuis) maar verder niet, ik vind dat lame, indrinken ... ok, als je een feest ehbt, ok, mar dat is anders enzow.... niet voor een zaterdag thuis indrinken, bah, hekel aan die mensen enne, < B> vindt niemand dat het pure verkrachting is van drank om er cola bij te gooien? of die IRRITANTE REDBULL!! en met zoulou ben ik het eens, breezah is maar irritant, DRINK DAN RANJA! of gewoon pure bacardie net zoals die andere mixen, drink het puur (of in het noodgeval met jus) anders proef je er toch geen kont van ... ow, en wat zijn dan ook echt "raketen" en "smurven" en "straaljagers" ? imo zijn raketten dingen die je OF in de lucht schiet OF eet als het warm is. smurven zijn blauwe wezens die van rechts komen fietsen en straaljagers bouwen wij als nederlandse overheid te hard aan mee (lees: we kopen ze maar waarom) |
15 jaar en aan de vodka.
Waar ik ook niet goed van word, zijn die mixjes. Drink cola of drink alcohol, ga het niet verdunnen met cola omdat je het eigenlijk niet lekker vindt. En nee kom nou niet aan met "maar het is wel lekker". De smaak van cola is lekker ja. Over breezers ga ik niet eens beginnen. |
agree.
Alleen vind ik indrinken wel goed, want ik was het beu om 30 of 40 euro op een avond uit te geven om deftig te zuipen. TRouwens, indrinken doe je meestal met je vrienden, is ook wel eens gezellig. Drive with one hand and drink with the other! |
Citaat:
mja, op mijn 15e zat ik aan het bier ... (dat is legaal en geoorloofd op de scouting :p) |
Citaat:
|
Het lekkkerste drankje iz natuurlijk: Witte Wodka/sinas
en dat wou ik ff zegge kussieee ;) |
hebben ze tegenwoordig ook al rode en witte Vodka ?
ik ken alleen de doorzichtige en de smirnoff ice (ook niet te pruimen btw) |
Citaat:
|
bier
|
Citaat:
|
Citaat:
eerste drankje is altijd sambuca..verder is t meestal vanalles. malibu kahlua safari baileys rode wodka enz, zolang t maar on the rocks is... |
HAHAHA on the rocks
crisis.. |
Een Martini of een witte wijn vind ik wel te pruimen.
|
bier
flugel passoa smirnoff ice rode wodka |
In een discotheek drink ik geen bier, simpelweg omdat de discotheken hier in de buurt voor zover ik ze ken Dommelsch heeft. Drink cola-apfelkorn, wodka-jus, stoplicht (geen idee wat er in zit), safari-malibu-jus, flugel/feigling, breezer-lime, smirnof-ice, pissang-ambon.
|
Coebergh!!!! (met ijs)
|
Bacardi-lemon puur...
JA PUUR JA!!!!! waarom kijkt íedere barman raar op als ik om dit drankje vraag??? |
Canei!!!! Dat is zooo lekker..
en smirnoff ice is ook lekker.. :) |
voornamelijk kivela
|
Bier en met nieuwjaar champagne :).
|
Malibu
|
malibu, safari met ijs (y) , rooie wodka&red bull :cool: baileys en amaretto
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |