![]() |
Sesamstraat
Sesamstraat, de favo show van kleine kindertjes. Wie vind jij't coolste personage?
Ik stem ernie |
Elmo :D
|
Koekiemonster. :D (y)
|
Elmo for President :p
|
Die Marokkaanse.
|
Hakim is ook cool btw!
|
koekiemonster !!!!!!! zeker weten !!
|
Citaat:
|
Elmo
(Ik heb vroeger bijna nooit sesamstraat gekeken :o ) |
Citaat:
i.p.v. vroeger kijk je het nu zeker :rolleyes: ;) |
Henk Glimlach, dr. Nobel Prijs, Graaf Tell en Bert
|
|
Citaat:
en idd, zij is echt een schajte:) |
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Bert is stoer. :cool:
|
Citaat:
ontopic... ik vind tommy wel een held, die turkse (elvan gellof ik)is een schatje en meneer Aart is zeer :cool: |
Citaat:
|
Ik twijfel tussen Ernie en Elmo :D
Ernie :D |
Ernie en graaf Tell en die tweeling aliens die zijn :cool:
|
Citaat:
|
Elmo :D
én Bert en Ernie! |
Bert, Ernie, Koekoiemonster, Elmo...allemaal leuk..maar vind niemand net zoals ik (super) Grover niet stoer? Die vond ik altijd zo geweldig vroeger :D Vooral als ie naar beneden stortte al super Grover. Nou is naar boven storten ook erg moeilijk.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Die zijn idd echt :cool: |
dr was toch ook een gele kip ofzo???
|
Citaat:
hoe kan je die nou vergeten? |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Ik ga ook voor Elmo en Ernie, maar ik vind dat groene monster in die vuilnisbak ook wel geinig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grover en koekiemonster roeleren
|
koekiemonster is geweldig :D :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga inderdaad voor die jipjipjip tweeling of voor die poppetjes en dat je dan ze dan op hun neus slaan en dan je dan toet! hoort |
Hier ben ik,
grote groenteheld, met m'n wortel en m'n selderij! *is tegenwoordig sesamstraat-liedjes-kenner* Hm, tjsa, ik vond de combi Ernie, Graaf Tell en de ruimtemonsters ook heel goed :) Of die krekels! :D (Ik hou op, ik draai door) |
Mag ik even?
Ik snap NIET dat mensen boven de 8 jaar zich nog bezighouden met zoiets als sesamstraat. Is dat jeugdsentiment ofzo, dat er allemaal 18 jarigen rondlopen met van die fluffy elmo beestjes aan hun tas, of in de kroeg het nodig vinden om met een aantal anderen de theme song van zo'n kleuterprogramma te gaan zingen.. ik snap het echt niet. Maarja iedereen kent die dingen nog steeds vanaf hun kindertijd, kennen al die beestjes, weten hoe ze heten, en hebben het er nog steeds over.. Wie is er net als ik, en heeft werkelijk geen idee wie of wat er in sesamstraat zit, ondanks het als kleuter weleens gekeken te hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bert, Ernie, Tommie, Meneer Aart, Elmo, TV-Monster, Grover en natuurlijk die aliens...
jubjubjubjubjubjubjubjubooooooooooooooohh.... :D o en die paarse siamese tweeling met die bananen door hun hoofd zijn ook wel vet (y) |
ik ga voor Pino en Ienieminie :) maar ernie en bert zijn ook leuk en oscar ook
vroeger vond ik die vergeetachtige jan helemaal geweldig :D |
wie kent trouwens het geniale lied:
ik neem 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20 augurken, dat verklaart, de naaaaaaaaam zure bommen taart! |
Citaat:
Maarja ik heb dus een hele hoop van die kinderseries gemist, zoals sesamstraat.. en dat zal me aan mijn reet roesten, want ik vind ze niet boeiend.. maar mijn vrienden willen het er weleens over hebben, zo van "keken jullie vroeger ook altijd naar ...?" Tsjah.. maar ik weet nu in ieder geval wel welke bert en welke ernie is, dat de muppet show weer wat anders is met andere poppetjes, en dat telekids het meest walgelijke moet zijn wat er ooit is gemaakt (ik bedoel, ik heb een hekel aan carlo en irene :p) The muppet show is overigens nog best cool. |
Graaf Tel
|
Oscar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |