![]() |
bij een concert met "vrij zitten/staan" kaartjes, hoe laat moet je er dan zijn???
Hai allemaal- ik heb een vraagje:
ik ga morgen naar het concert van Vanessa Carlton in Vreeburg (in Utrecht dus), maar de kaartjes zijn "vrij zitten/staan".. nou weet ik dus niet hoe veel van te vroen we er dan naar toe moeten om een beetje goede plaatsen te kunnen bemachtigen? En heeft ook iemand enig idee hoe laat de deuren open gaan daar als het concert om 20:15 begint? Geef a.u.b. advies- ik weet het echt niet en het cocnert is morgen al.. dus als iemand me kan helpen GRAAG! marthe |
De deuren bij een concertzaal gaan meestal een half uur van te voren open. dus als je er om 19:30 bent dan heb je vast een goed plaatsje.
Er is trouwens ook een voorprogramma had ik gezien: David Poe. Dus Vanessa zelf begint later. Voorprogramma duurt meestal 30 a 40 minuten. |
zaal gaat meestal uur van te voren open , als je echt goeie plaatsen wilt hebben , zou ik 2 uur vantevoren al bij de zaal gaan
|
ik kan me niet bedwingen om een fatsoenlijk antwoord te geven.
Maar ik doe het toch maar..... *slaat tv kapot* zo. afgeleid en gekanaliseerd (ik zeik toch al te veel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |