![]() |
Six-pack
Ik was net even aan het zappen, en toen zag ik de clip van een ene loona -rhytem of the night ofzoiets..anyway
Wat me dus opviel is is dat ze echt een strakke six-pack heeft, maar ik vond het er echt niet uitzien gewoon.. Wat vind jij er nou van is een six-pack alleen mooi bij jongens of past het ook wel bij een meisje? |
Ik vind het bij mezelf wel erg mooi staan moet ik zeggen, maar bij een meisje is het zeker geen pre...
|
bij meisjes = (n)
meisjes moeten zacht enz zijn :cool: |
Bij jongens kan t me nix schelen :p
Bij meisjes moet het moet iig niet extreem zijn zoals in die clip...klein beetje kan wel, maar ik heb toch t liefst gewoon helemaal geen six-pack bij een meisje :) |
sixpack is so wie so niet mooi.. maar strak plat buikje is geweldig
|
Bij allebei niet, vind ik
|
Sixpack bij jongentjes is mooi mits het niet te overdreven is.
Bij een meisje lijkt het met iets minder mooi, ook alleen maar omdat ik het niet gewend ben waarschijnlijk.. |
Citaat:
|
Bij jongens vind ik het erg nice... Maar het moet niet te overdreven zijn.. Als ze aangespannen zijn, en dan goed zichtbaar is okeej.. Gewoon ontspannen en strak buikje, zonder het echt goed te zien is ook goed..
En bij meisjes vind ik het niet alles.. |
Sixpack bij meisjes is juist zwaar cool. Vooral als ze natuurlijk zijn, zonder ervoor getraind te hebben.
Super grappig toch? Al die fitnessjongetjes op het strand kijken heeeell raar op dan. Ik vind het (y) En bij jongetjes ook natuurlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee bij meisjes vind ik het niet mooi.. en bij jongens vaak ook niet. Ziet er zo afgetraind uit, hou ik niet van.
|
niet bij een meisje nee.
|
bij meisjes is het lelijk (beetje strak buikje kan wel maar niet TE)
Bij jongens is het (y) (y) (y) |
Bij meisjes hoeft het van mij niet zo, liever gewoon een mooie, zachte, platte buik. Bij jongens vind ik zo'n extreme six-pack ook maar vaag staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee.. vind ik geloof ik niets bij meisjes.. en voor mezelf ben ik al blij dat ik geen buikje heb, een sixpack heb ik niet echt nodig.. :)
|
Ik vind het bij allebij eng. Een buik is een buik, en geen wasbord of ander huishoudartikel.
|
ja! bij meisje ist mooi!!!
pink heeft mooi buikje hmz... ik lijk wel de enige nouja, lekker alto sixpack meisjes zijn mooi :p maar niet dat ik op zachte lievve buikjes afknap... :rolleyes: |
|
|
och ik heb een 2 pac, das pas de shit :rolleyes:
|
Citaat:
Niet bepaald lustopwekkend. |
Bij meisjes liever niet eigenlijk :) Alhoewel: als dat van Pink een six-pack is, vind ik het wel mooi :o
|
Citaat:
|
bij mannen kan het mooi zijn bij vrouwen niet zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee. Ik houd van 'Rubens meisjes' :)
|
neh, ik vind zo'n "six-pack" maar niks...
een beetje gespierd moet kunnen, maar meer ook niet... het moet wel een beetje "vrouwelijk" blijven hé ! |
Citaat:
|
k vind een six-pack sowieso niks, beetje te nep enzo.. bij meisjes vind ik t al helemaal niks..
|
Vorig jaar en het jaar daarvoor had ik een volop strakke buik met blokjes. Had er niet voor getraind o.i.d. maar zo was dat gewoon altijd. Nu is het gewoon 'plat'. Ikzelf vond het wel ok, maar veel mensen zeiden toen ook dat ik ehct meer moest gaan eten (mensen die me niet kennen, obviously... :rolleyes: )
Ik vind een strakke buik zeker mooi bij meisjes, mits het niet te erg is. Madonna bv ziet er echt mooi uit (y) bij haar staan blokjes en biceps echt mooi |
bij jongens vind ik het wel mooi, zolang het maar niet TE is...(dat ze mee gaan lopen pronken ofzo :p )
Bij meisjes (n) |
Citaat:
|
ik vind dat persoonlijk mooier bij meisjes dan zo'n blubberbuik :p maar dan niet zoooo'n overdreven six pack maar een beetjuh gespierd daar is nixxxx mis mee (y)
|
buikjes worden hip... dus sixpacks zijn uit... :rolleyes:
:D |
Citaat:
Ik vind het niet mooi. Bij jongens en bij meisjes niet. Dat van pink vind ik eerlijk gezegd zelfs heel lelijk :/ |
het moet een zacht warm kussentje zijn, dat is :cool:
|
Citaat:
aaibare buikjes hou ik van :o |
Citaat:
En Pink heeft niet echt een six-pack, ze heeft zo'n Ken-buik (kijk je oude barbiepoppen er maar op na). Zo'n lijn van heup tot lies. Op deze foto niet zo goed te zien overigens. |
Citaat:
|
Citaat:
neej, idd... tis niet echt een sixpack maar wel spiertjes... |
Citaat:
:p ;) |
Citaat:
maar vind six-pack echt niet mooi bij meisjes btw |
Bij mannen vind ik het soms wel mooi, maar dan moet het niet te veel zijn....
En bij meisjes vind ik een beetje mollig veel mooier, niet te gespierd. |
bij jongens en bij meisjes, beetje is wel leuk maar lekker zacht vink eigenlijk net zo leuk... zolang het nie te erg blokjes is of te erg blubber vink het wel fijn :) *buikjesfan*
|
Citaat:
Niet te mollig natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |