![]() |
Piercing paranoia!
Ik heb al een paar jaar een piercing in mijn navel, maar ik wil er graag een bij.
NU dus. Probleem is: Ik heb geen idee waar! Nou had ikzelf al wel wat bedacht: een ringetje door mijn onderlip. Nou zou ik graag willen weten hoe mensen met een ringetje door hun onderlip dit ervaren (trauma's?Handicaps?) Een staafje erdoor vind ik ook leuk. Als iemand me hier wat info over kan geven, ben ik diegene voor eeuwig dankbaar *valt op haar knieen en barst in een emotionele huilbui uit, schreeuwend: 'duizendmaal dank! Duizendmaal dank!* Adjeu en gegroet en Bubbles schopt kont, veel liefs Isabel |
dit hoort denk ik in de algemene piercing topic :)
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=340178 |
Citaat:
|
nja ik heb zelf geen piercing in m'n lip, wel een tongpiercing :D
is ook heel leuk hoor! njal aat ik eerst beginnen met het negatieve, een vriendin van mij had een piercing in haar liep,begon ontzettend te ontsteken (maarja dat gebeurt nou eenmaal als je hem niet goed verzorgt) toen had ze hem eruitgehaald voor 1 nacht,was ie dicht gegroeid,ging ze hem opnieuw laten zetten..deed ontzettende pijn.. nja nu het positieve. mijn zus heeft er ook een :D nja daar gaat alles goed mee,ze heeft er geen last van. het staat ook heel leuk enzo..op het begin is het lastig met drinken enzo..maar dat went wel! ik zou zeggen,zet die piercing gewoon en denk niet aan erge gevolgen ofzo....! succes en plezier ermee :D p.s ik wil ook een navelpiercing! |
Citaat:
|
ik vind het niet mooi.
|
ja waarom zou je niet ? als je het zelf toch wil en mooi vindt? waarom niet????
|
Met een beetje mazzel rukken je ouders 'm er niet uit nee :p
|
Ik heb een labretje (staafje dus) een klein stukje onder mn lip, zodat ik er ook een ringetje in kan doen.
Ik ben er zelf nog steeds erg blij mee, alleen moet je wel goed opletten waar ze hem zetten, of het je tandvlees/tanden oid kan beschadigen, en of je dat er voor over hebt. |
Nouja ik vroeg me ook eigenlijk meer af:
Met zoenen enzo is dat dan niet lastig (hej ik bereid me tenminste voor op wat ooit heel misschien nog kan komen) |
Citaat:
|
Ringetje ook niet, merk je niets van..
|
Citaat:
|
Zoenen is soms wel onhandig met een piercing, zonder is gewoon lekkerder. Das een feit. Je moet wat beter opassen ermee.
En met andere handelingen moet je soms ook voorzichtig doen:o |
Citaat:
Bij mij is wel 1 tand beetje beschadigd, misschien dat sommige piercers het daarom niet doen? :confused: |
Citaat:
|
weet iemand dat toevallig;
in hoeverre kunnen je tanden/kan je tandvlees beschadigen met een lippiercing? (staafje dan wel ringetje) daar hoor je namelijk echt enge verhalen over :S brrr |
Citaat:
|
Apt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |