![]() |
Geprobeerd om een bal te tekenen...
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=56062
Istie beetje goed met lichteffecten? Te licht? Te donker? :| Schaduw heb ik niet getekend. |
En het zijn niet zulke goede kleurpotloden.
|
Jammer dat het zo onduidelijk is. Volgens mij is de vorm ook niet zoals hij moet zijn.
|
Citaat:
|
de omtrek niet zwart maken
|
juist, geen outlines als je een realistisch ogend beeld wil krijgen.
|
Citaat:
|
ik zie een oliebol :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
creatief.
|
Die zwarte lijn is heel jammer, daar haal je het effect mee weg. Veder zou ik toch iets schaduw gebruiken, je kan het ronde er soms heel mooi mee benadrukken.
Je hebt hem wel mooi ingekleurt, jammer dat het plaatje een beetje onduidelijk is. |
Dat zwarte randje is niet mooi, hij is niet mooi rond en volgens mij kan iedereen dit maken :o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
naaa sorry ik vind het niks.. niets bijzonders, die zwarte lijn is jammer, het is overduidelijk gewoon een krabbeltje dat tijdens een saaie les gemaakt is.. |
Om even serieus te antwoorden;
ik vind 'em mooi gelukt, alleen ik zou - zoals veel mensen zeggen - de buitenste lijn weg proberen te halen. En ik zou 'em de volgende keer met een passer tekenen. Verder is de bal wel mooi gelukt :). |
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk wel vóór die zwarte lijn. Als ik realistisch wil dan kijk ik wel om me heen, bedoel ik.
Maar volgende keer is 't verstandig om een bal rond te maken, ja :) |
Citaat:
|
heeeeeeel mooi hoor......................ontzettend knap gedaan ........ofzo :rolleyes: :D
|
je kunt best beter.......
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |