![]() |
Als de God van God zo goed
Landschappen razen aan me voorbij
en ik denk aan jou en tranen lopen over mij want het zijn tranen tranen van geluk Weet niet wat ik denk en snap niet wat ik voel maar ik denk aan jou en tranen lopen over mij want het zijn tranen tranen van geluk Mijn lippen voelen raar Verliefd is niet het woord maar het voelt niet meer normaal Als God een God zou hebben voel ik me als de God van God zo goed en tranen lopen over mij want het zijn tranen tranen van geluk |
hij is mooi en ik vind hem liefig!!! (y)
|
Dit doet me heel erg denken aan Acda en de Munnik.... Ik weet niet waarom... Er komt gelijk een melodietje bij in mn hoofd :)
Ik vind em wel mooi, misschien iets teveel herhaling, maa rhet stoorde me nog niet... |
Hehe, bedankt voor de positieve reacties. Liefig... nja hij is ook vanuit een soort liefde bedacht :)
Maar Acda en de Munnik? Maar die zijn toch goed? Wel knap dan, als ik hun niveau bereikt heb :) Ja, er zit idd wel veel herhaling in maar dat komt omdat ik maar bleef janken, dus er was ook veel herhaling. |
Sprakeloos :)
|
Echt heel mooi! Een cliche gevoel wat niet cliche beschreven is :)!
|
Citaat:
Voor mij is het geen cliche-gevoel eigenlijk... maar je ziet het natuurlijk wel vaak op tv enzo... wel vet, zoveel positieve reacties. >>>> EGO BOOST >>>>>> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |