![]() |
Reflections / goudvishal hardcore party
Zaterdag 5 April: Waterdown (ger), Atreyu (usa), Avery, xCanaanx (u.k.), Zaccharia (bel), Stockholm Syndrome (bel), Deadweight.
Zondag 6 April: Striking Distance (usa), Sworn In (u.k.), I Defy (ger), Razor Crusade, Downslide + more. Entree 10 Euro, Passepartout 2 dagen 18 Euro. Ik ga zeker zaterdag om Waterdown te zien. De rest ken ik niet echt, alleen van naam. Maar schijnen wel redelijk coole bands te zijn. Heeft iemand meer informatie over de rest van de bands(b.v. mensen die al ooit optredens hebben gezien van Atreyu en de rest). |
Handig, onze eigen update concert manager :P
Ik ga vrijdag naar agresion en brainshake in goudvishal, en naar caliban en Isis die in april komt |
Stockholm syndrome is wel n ok bandje. Ik ga zondag naar de Goudvishal.. fuckin' sworn in!!!
|
vette shitouw
|
Zaterdag heb ik Stockholm Syndrome gezien, waren erg goed! Erg lekkere technische shit.
Tevens stonden op da feest d[a]wn of awakening, circle, en Witness the Fall... (Y) |
De zaterdag bied mij niets. Dus ga ik zondag.
Striking Distance (usa) Oldschool hardcore. Bridge9 records.Niet mijn ding, maar beuken doet t als je daar van houd. Sworn In (u.k.) Snelle (sxe) band in de stijl van AN, maar met meer t hardere right brigade geluid. Heel erg vet. I Defy (ger) Duitse melodieuze oldschool. Razor Crusade Nieuwe band ex-Reaching Forwardleden. Denk Hope Conspiracy, Glassjaw.New meets old zullen we maar zeggen. Erg gaaf. Downslide Word eerste show. Johnny(van RxF wederom) z'n nieuwe sXe band.Hard en pissed of zoals bv Judge en XchorusX heb ik me laten vertellen. Hope this helps. |
Citaat:
|
hoelaat is dat op zaterdag? kwil atreyu wel zien ei'k
|
Beetje emo/indie achtige shit. Hier en daar wat screamo. Goede muzikanten, maarja geef mij maar wat mindere muzikanten en wat meer energie!
|
Citaat:
|
|
Razor Crusade is echt de moeite waard ja :) vette shit.
|
Ik zit er aan te denken om een passepartout te nemen inderdaad, ik wil veel van de bands nog eens live zien en dan met name I Defy en Razor Crusade.
Eej, en 86dagreed; ik ga ook naar BS en Agresion, maar wie/wat is/zijn Caliban ? Beetje leuk ? |
Citaat:
|
Caliban is duitse vegan metalmosh....te vermijden tegen elke prijs dus :D
|
Citaat:
No, we´re not a vegan straight-edge band. One is vegan, three are straight, the others not. (GOOGLE made me hardcore expert :D) |
Citaat:
Ze hebben ooit een split gedaan met heaven shall burn, die band is ook lekker vet . |
Citaat:
erg puik muziekspel ben wel van plan ze een keer te gaan bekijken. (y) |
Citaat:
Caliban is eehm, ja vette duitse metalcore. Wel intelligent met veel diversiteit |
Citaat:
|
Leuk ook wat de drummer van Razor Crusade doet met maar maar 1 bekken (+hi-hats) beetje minimalistisch in de trant van the refused (y)
|
Best cool. Atreyu lijkt me wel geinig om te zien.
|
Citaat:
Oke, klinkt vet, ben erg benieuwd! :) (misschien een url ?) |
ik ken dr geen bal van maar jah ik ben ook nie bekend in hc toestanden, maar misschien dat het wel leuk is als ik niks te doen heb dat weekend...
|
Onkruid wassen kon ik ook nog niet :D lijkt me wel een brute move ;)
|
eeeh onkruid wassen is niets, gewoon een onzin term , maar we kunnen hem wel introduceren:D
|
na
vingerwijzen pizzas bakken kleingeld oprapen de windmolen uithangen nu ook onkruid wassen best wel true enzo |
Citaat:
|
Met H2O word de plank wel heel erg hard misgeslagen...Je kan niet blijven teren op de dagen dat je nog fatsoenlijke platen afleverde.
|
Citaat:
op de dagen dat je nog hardcore platen afleverde. |
True true! hahaha schijtband...
|
Citaat:
nee best leuk bandje :p |
Zal ook m'n aangeboren afkeer jegens NYHC zijn die meespeelt..
|
en on the rise dan, best cool...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
naar onder
schuin rechts naar onder naar rechts sla-knop is een brute move |
Citaat:
|
Lees ik daar "da phit" en "doop"????
T is geen hiphopshow gasten. Asjeblieft. |
Citaat:
|
Deadweight is vette shit
|
Hahaha ik vind het allemaal best hoor.
|
Citaat:
ik zou graag komen maar moet wat besparen met mn krappe budget :s |
Citaat:
|
Sommige mensen kunnen de humor van zo'n opmerking inzien. Anderen nemen het allemaal serieus. Mij zal het niet boeien New Nose.
|
Zondag met een bijna compleet reaching forward al dan niet in de originele line up is misschien ook nog wel geinig...
Maarja, 2 dagen achter elkaar naar Arnhem is nou ook niet echt goedkoop eigenlijk. |
Ik skip de eerste dag. Bands als Caliban en Atreyu hoef ik absoluut niet te zien.
|
Citaat:
|
Jij luistert zeker ook XmaroonX en Heaven Shall Burn? :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |