![]() |
Greenday tour??
Ik was aan het kijken op de Greenday website om te kijken of er nou eindelijk een keer een tour kwam, en toen vond ik dit:
...Green Day will be on tour in Europe through late July, after which the band plans to begin work on its next studio album ... Dit stond in het gedeelte Reviews (bron) Maar als je bij Tour kijkt staat er dat er geen tours gepland zijn... Iemand die nog andere bronnen heeft of weet hoe het wel zit?? |
ze komen dan waarschijnlijk in late july maar er is nog geen 1 datum bekend dus dan kan er ook niks in de tourmanager staan he.
|
vet, ik hoop dat ze ook mijn huisje voorbijkomen
|
(y) dan ga ik zeker wel kijken :) :eek:
|
Greenday komt?
DRIEWERF HOERA! Snel snel we moeten ondergoed kopen om naar ze te gooien en kaartjes en knuffeltjes en als iemand nou een hele grote katapult kan regelen kan ik mezelf lanceren! |
als ze komen ga ik er zeker zijn :)
|
On tour in europe hoeft niet metee nnederland te betekenen. enorm veel bands doen 10 dates in engeland en 8 dates in duitsland. dat noemen ze dan een european tour. :rolleyes:
maar green day is zo niet.. geloof ik, hoop ik. wil ze ook wel eens zien. |
Ze moeten maar op een festival gaan komen. Dat zou leuk zijn.
Een nutteloze reply. |
Citaat:
Offtopic: Citaat:
ook behoorlijk nutteloos :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me wel geinig om te zien. Jeugdsentiment ofzo ;)
|
sinds dat festivals kut zijn dat je meer dan 100 ballen betaald voor 3 bands die je leuk vindt, en waar je voor de rest van de dag geld uitgeeft en bier zuipt voor het leven met mensen die je maar leip vindt
|
er zijn ook goedkopere festivals met een supermarkt om de hoek zoals groezrock met vorig jaar best veel vette bands
|
achjah maar ik ben nogal kieskeurig he
|
Festivals gaan vaker ook om de sfeer die je zelf met je vrienden (kunt) maken, een concert van 1 band ga je eerder heen voor de muziek dan voor de sfeer (hoewel deze natuurlijk bij een band ook (y) kan zijn!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |