![]() |
Welkom in het land vol dingen
"Welkom in het land vol dingen
waar geen mens zich meer voor interesseert", zegt het bordje langs de kant; waar de vogels liedjes zingen en de buurvrouw eenzaam masturbeert ergens aan je linkerhand. Daarginds de oude idealen in het water daar drijft respect voor al dat leeft en ook fatsoen is half vergaan. Een souvenir leek leuk voor later maar als niemand erom geeft dan heb je er geen donder aan. En ook wat jij allemaal doet interesseert niemand nog een zier, nee, daar zit echt niemand mee. Bedenk dat nu maar goed want ook jij bent welkom hier. Wen maar vast aan het idee. Groetjes, Johan |
Ik vind het erg cool gedicht, alleen die laatste zin... Je bent welkom en dan wen aan het idee... Een onaf gevoel ofzo.
Ff afdwalen :p. Dit gevoel had ik ook toen ik de film: About Schmitt keek (Jack Nickelson ... let niet op spelling). Je zit midden in iets en opeens houdt het op, een onbevredigend gevoel... Ook de zin: en de buurvrouw eenzaam masturbeert ergens aan je linkerhand Vind ik beetje raar :), maar kan ook aan mij liggen... |
Je wist al hoe ik er over dacht. :o Verder wilde ik nog even zeggen dat het me doet denken aan een gedicht van Annie M.G. Schmidt, over de grote mensen wereld. Alleen dan een soort parodie ofzo. :)
|
Dankjullie :) Ik zal kijken of ik wat aan het onbevredigende (en het overbevredigende) gevoel kan doen wanneer ik wat meer afstand genomen heb.
Danku en gegroet, :) Johan |
Ehm, leuk idee, grappige zinnen, maar ik vind het ritme niet zo..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |