Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   The Basketball Diaries (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=372718)

DarkCat 09-02-2003 21:04

The Basketball Diaries

Ik zoek die film al een hele tijd, maar ik kan m niet vinden.. niet in de videotheek hier, niet op internet..

En ik geloof dat leonardo dicaprio erin zit, dus dan verbaast het me dat ik m niet kan vinden :D

Is wel een ouwe film, kheb m zo'n 8 jaar geleden gezien ofzo..

Wie kent de film, heeft een mening en weet waar ik m kan vinden? :)

Cat

Escapism 09-02-2003 21:09

geen id waar je em kan vinden, wel een koele film

Pebbles 09-02-2003 21:11

Ik heb hem 2x ofzo gezien, ook al een hele tijd terug.. ik weet niet helemaal meer precies waar die over ging, maar van wat ik me nog herinner vond ik het wel een goede film :)

En volgens mij heb ik die film wel eens bij ons in de videotheek zien liggen, maar dat weet ik niet meer zeker..

Als je dvd ook goed vindt kun je hem bestellen bij de freerecord shop voor 9,99 en verzendkosten :)
http://www.freerecordshop.nl/pages/P...9_2eUdXTSdWdZh

Wim Wok 09-02-2003 22:12

vette film,

Danique 09-02-2003 22:57

Ja wel een mooie fim, goed werk van leonardo dicaprio, vooral die huilscenes, doet ie goed.
Anders moet je effe vragen in de videotheek waar ze hem hebben?

freggelfreak 10-02-2003 13:01

relaxte film

@Moon 10-02-2003 14:17

The baskettbal diaries....die heb ik volgens mij in de kast liggen :D Ooit een keer van iemand opgenomen dacht ik. Maar ik me niet meer helemaal herinneren waar het precies over ging. Alleen dat ie aan de drugs ging ofsow maar ja....

Bluesummers 10-02-2003 14:23

Citaat:

foefighter schreef:
STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~! STITCH~!
en had ik al stitch gezegd :D ik ben echt mega gek van stitch

ja kep ook de dvd een knuffel en een poppetjes set uit disney! er komt idd een nieuwe film uit ja van stitch alleen hum waar is lilo gebleven, nou ja niet boeiend ook dat kind vond ik toch niet leuk :D het gaat me alleen om stitch

verkeerde topic? :D

Toet0r 10-02-2003 17:50

jaaaaaa met leo! :D

ik wil die film ook nog steeds is zien..lijkt me echt geweldig!

Freshh~ 10-02-2003 18:03

*Jah inderdaad goeie film, zou hem ook weleens nog een keer willen zien :( *

DarkCat 10-02-2003 21:29

Nee, ik heb geen dvdplayer, en de videotheek heb ik al geprobeerd. Maar er zitten hier twee videotheken (eigenlijk drie) in de straat/om de hoek, dus ik probeer het verder nog wel..

Helaas nergens op internet te vinden..

Ilsje 12-02-2003 15:55

Keer op tv gezien. Nog nooit in videotheek geloof ik. Je kan op inet advertentie zetten :)

kaleidoscope 12-02-2003 18:14

Citaat:

DarkCat schreef:
Nee, ik heb geen dvdplayer, en de videotheek heb ik al geprobeerd. Maar er zitten hier twee videotheken (eigenlijk drie) in de straat/om de hoek, dus ik probeer het verder nog wel..

Helaas nergens op internet te vinden..

Bij de free record shop vallen films soms nog wel te bestellen, dus dat zou je ook nog kunnen proberen :)

Shibby 12-02-2003 18:18

Ik vind het een goede film, leonardo maakte voordat hij in Titanic had gespeeld veel betere films naar mijn mening. Waar je hm kan vinden? Je kunt m vast wel bestellen bij Free R. S. ofzo. :)

Sinnie 13-02-2003 01:15

Citaat:

Shibby schreef:
Ik vind het een goede film, leonardo maakte voordat hij in Titanic had gespeeld veel betere films naar mijn mening. Waar je hm kan vinden? Je kunt m vast wel bestellen bij Free R. S. ofzo. :)
Zeker een van de betere films, en wat je zegt, Leonardo diCaprio is echt een dope acteur, jammer dat het gros hem liever ziet als lekkertje :P (ik ben jaloers)

gladiatorgirl 13-02-2003 18:41

ik heb hem een keer bij de intertoys gekocht. denk alleen niet of ze die nu nog hebben. enne ik geloof dat de videoclun hem niet heeft maar je zou eens op internet moeten kijken. offe bij amazon.com weet alleen niet of je daar uit nl kan kopen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.