![]() |
GameBoy Advance SP !! Wat vinden jullie hiervan!?
Ik zit dus gigantisch te twijfelen tussen de GBA en de GBA SP...
Sp is wel duur , maar wel met licht [ youpie ] en de GbA is goedkoper nu... argg wat denkene jullie?? trouwens de GBA SP komt pas 28 maart 2003 uit ! |
de SP is geil,
als je stijl en geld hebt, wacht je op de SP :p ik bedoel, LICHT, een LITHIUM batterij (geen stomme AA dingen), opklapbaar. Ik weet niet of ik er een ga kopen, maar als ik er een koop dan doe ik het goed. |
Ik heb al een gewone GBA, dus ik ga geen SP kopen. Maar als ik nu moest kiezen zou ik de SP kiezen. Wel duurder, maar dat licht is zo'n uitkomst, de gewone is namelijk met sommige spellen aan de donkere kant en alleen god te spelen met goed licht erop. Maar echt mooi vind ik hem niet, maar dat is mijn mening.
|
ik baal wel, ik heb een GBA maar ik vind de SP versie veel leuker en handiger.. dammit.. :/
|
ik vind de SP trouwens best mooi, omdat ie opklapbaar is.
Terug naar de oude, grijze blokvorm van de gameboy die ik boven nog heb liggen. De SP heeft ook een stukje van die lompheid dat hem aantrekkelijk maakt, namelijk dat je je handen moet aanpassen aan de vierkante vorm ipv helemaal gevormt naar je handen. http://pocketmedia.ign.com/pocket/im...p_010703_3.jpg ps vergelijk de afmeetingen van het scherm met de sp. hij is echt zo gigantisch klein. Ik denk dat de normale en de SP nog lang mee zullen gaan omdat ze krachtig genoeg zijn voor mooie grapixs en de mogelijkheden breed zijn voor de spelontwerpers. |
net een poederdoosje :rolleyes:
nee ik vind de SP maar nix ik heb liefst de normale GBA want daar zitten de knoppen naast de display en niet er onder zoals iemand anders in dit topic zei dat ding is klein weet je hoe gigantisch irritant spelen is met grote handen en dan die knoppen zo dicht bij elkaar (n) |
me ouders hebben zeg maar de gba gekocht omdat me moeder dat wel vaak doet en me zus
en ze gaan waarschijnlijk ook de sp kopuh :D |
ik vind hem vet cool, ga em Ckers kopen
|
't is maar net wat je liever hebt beiden hebben voordelen:
gba: * gevormd naar de hand * meer kleuren (voor zover dat nog boeit, sp krijgt ze ook wel) sp: * kleiner * meer stijl * licht bij elkaar zou ik denk ik ook voor de sp kiezen als ik jou was, aan die vorm wen je toch wel... ik heb nu een gba en ik ga niet moeilijk doen om een sp te kopen, je kan er toch hetzelfde mee. |
Citaat:
enige nadeel dat ik zo snel zie is dat de afmetingen misschien wat fors zijn waardoor apparaten die ze gebruiken ook altijd wat forser uitvallen, maar zelfs dat is te verwaarlozen. |
'k vind um er mooier uitzien dan die lynx wannabee maar het is niks voor mij.
|
Citaat:
Batterijen zijn idd leuk omdat je ze overal in kan stoppen, standaart. De GBA was klaar voor een betere energie leveraar en die hebben ze gevonden. |
lithium batterijen gaan zo'n 3 jaar mee, best lang..
|
Citaat:
na twee jaar is hij natuurlijk niet meer zo fit als toen ie nieuw was, maar na drie jaar heb je denk ik wel vervanging nodig. |
Ik wou een gba gaan halen maar ik wacht totdat deze in de winkel ligt ga ik die kopen. Heb ik geen gedoe met een losse accu.
|
Ik weet het niet, ik heb een GBC, maar de enige keren dat ik erop speel is op vakantie, en dat is maar 2 keer per jaar...
Maar, natuurlijk als er een crapload aan fijne spellen (Final Fantasy, psychedelische shooters, GTA: Advance en GT: Advance etc.) uitkomt, zal ik hem naturlijk wel kopen |
denken jullie dat dat scherm-"klepje" fragiel is ??
issi wel stevig.. hmmm misschien moet ik toch maar wachten tot ie uit is en de recensies lezen.. :confused: |
het heeft wel iets weg van een minidisc..
maar voor mij, het belangrijkste is dat licht achterin, zooo handig! Speel maar eens castlevenia cotm of bijvoorbeeld lord of the rings ttt (2 echt goede rpg's) zwaar donker als je geen redelijk licht hebt, en veel meer games hebben daar last van, dus daarom voor mij SP > GBA |
Citaat:
|
mwah, tis natuurlijk plastic..
maar als ze een beetje slim zijn geweest dan hebben ze het wel stevig gemaakt, zou lullg zijn als na 3 maanden je schanier breekt. |
Ik verkoop eerst mijn GBA en koop dan van t geld de GBA SP, maar is hij qua hardware nou beter? en glinstert hij no ueen beetje o pdie foto, alsof hij "metaal achtig" is?
|
neenee het is plasticl.
|
daar gaat mijn hoop dat hij van stevig titanium was :(
|
Citaat:
who dat zou wel koel zijn he |
Citaat:
|
plastic??
Zo plastic als de eerste gameboy ??? hm... Volgens mij issi wel van staal ofzo? |
Het leuke er van is dat de nieuwere games gewoon nog werken op de "oude" gba. Dit is wat ik er van heb gelezen gewoon een nieuw model met de zelfde dingen als de gba.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga m kopen. Ik vind m er zeer vet uitzien. En als ik iets koop dan wil ik dat goed doen. Het is een kwestie van een weekje (of nog niet eens) goed extra werken en je hebt m al met een spel.
|
Het enige voordeel naar mijn mening is het ingebouwde licht, wat op zich best goed te verhelpen is bij een gewone GBA. De vorm en het scharnier van de SP lijken me behoorlijke nadelen ten op zichte van een gewone, en die zijn niet te verhelpen.
Daarom ben ik blij dat ik een GBA van iemand overkoop ;) :D. |
Citaat:
Maaruhm, ik heb nu dus de SP. En ik hou van hem.. :) Echt, hij is heilig. Ik geil op het lichtje. KOPEN! |
Ik ga na m'n examens dat ding halen (als ik slaag; als cadeautjes, als ik zak; als troost :) ) . M'n zus heeft hem sinds gisteren en is er helemaal dol op, ik zal er zelf nog net iets doller op zijn denk ik :)
Ik vind deze mooier dan de oude GBA omdat hij gewoon... eleganter is, en die lithium batterij + dat licht maken hem helemaal handig voor me.. Speel nml graag in de trein en daar is niet altijd even sterk licht.. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |