Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Proximus Diamond Games (Antwerpen) - Tennis (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=372856)

Tofke_H 09-02-2003 23:36

Proximus Diamond Games (Antwerpen) - Tennis

Na de succesvolle editie van de Proximus Diamond Games Antwerp in 2002 komt er in februari 2003 een minstens even spectaculair vervolg. Opnieuw zal de top van het internationale vrouwentennis aanwezig zijn in het Sportpaleis om te strijden voor een prijzenpot van 585 000 USD en de felbegeerde diamanten racket!
Sinds vrijdag zijn ze weer gestart met de pre-qualify wedstrijden, zaterdag en zondag waren de kwalificatie. En vanaf vandaag begint de eerste ronde van het hoofdtornooi.
Namen zoals V. Williams, Clijsters, Henin-Hardenen, Hantuchova, Mauresme, Dokic, Dchnyder, Dechy, Callens, ..
Aanstaande zondag weten we wie Williams opvolgt. Speelt Henin-Hardenen opnieuw de finale, of doet Clijsters haar de wegversperren in de halve finale?
Vorig jaar was het te volgen op Canvas (Belgie 2).

Zijn er onder jullie die het gaan volgen? Wie wordt de eindwinnaar?

MegaManX 09-02-2003 23:40

ik vind dokic een erg leuk meisje om naar te kijken..dus als ze gaat spelen en tis te zien op canvas ga ik t kijken :)

Methuselah 09-02-2003 23:51

Ik hoop op Clijsters eigenlijk :)

tinkelbel 12-02-2003 20:31

Citaat:

MegaManX schreef:
ik vind dokic een erg leuk meisje om naar te kijken..dus als ze gaat spelen en tis te zien op canvas ga ik t kijken :)
Ze speelt vrijdag dubbel tegen Flipkens en een ander belgisch meisje, dus misschien wordt het overdag wel uitgezonden?

Tofke_H 13-02-2003 07:57

Citaat:

tinkelbel schreef:
Ze speelt vrijdag dubbel tegen Flipkens en een ander belgisch meisje, dus misschien wordt het overdag wel uitgezonden?
Canvas elke namiddag... Zoals gisteren dubbel van Clijsters Elke en Flipkens. én enkel van Justin.
Ik weet niet of jullie RTBF (Franstalige Belgische TV) komen ze bij mijn weten allemaal rechtstreeks op.
Eurosport die ik kan ontvangen kan ik de wedstrijden ook zien.
Voor mij dus keuze in overvloed.

Was gisteren wel een verrassing dat Clijsters Elke en Flipkens hun wedstrijd wonnen. Ik vond ze de eerste set nogal slecht spelen, vooral Flipkens.
Justin begon overdonderend in haar wedstrijd, maar kreeg het wel moeilijk op het einde van de eerste set. De 2de set was spannend tot in de tiebreak.

Tofke_H 14-02-2003 22:55

En er schieten er nog 4 over. Dé 4.

Venus Williams en Daniela Hantuchova nemen het tegen elkaar op in de halve finale van de Proximus Diamond Games. In de andere halve finale spelen Justine Henin-Hardenne en Kim Clijsters, de gedroomde Belgische halve eindstrijd.

Eerste spelen de belgische meisjes, daarna de andere 2. Waarna de winnaars te zondag het tegen elkaar opnemen, en waar ik ga bij zijn. :)

Methuselah 15-02-2003 17:44

Citaat:

Tofke_H schreef:
En er schieten er nog 4 over. Dé 4.

Venus Williams en Daniela Hantuchova nemen het tegen elkaar op in de halve finale van de Proximus Diamond Games. In de andere halve finale spelen Justine Henin-Hardenne en Kim Clijsters, de gedroomde Belgische halve eindstrijd.

Eerste spelen de belgische meisjes, daarna de andere 2. Waarna de winnaars te zondag het tegen elkaar opnemen, en waar ik ga bij zijn. :)

Kim heeft 't gehaald (y) al één finaliste bekend dus, ik hoop voor jou dat Hantuchova 't haalt tegen Venus ;)

Mr.Oizo 15-02-2003 19:15

Citaat:

Methuselah schreef:
Kim heeft 't gehaald (y)
Yeah! (y)

azitoga 16-02-2003 15:15

tegen Venus heeft ze het niet gehaald :mad:
maar het laatste half uur van de match was wel het spannendste tennis dat ik al ooit gezien heb!!!

Tofke_H 16-02-2003 22:01

Citaat:

azitoga schreef:
tegen Venus heeft ze het niet gehaald :mad:
maar het laatste half uur van de match was wel het spannendste tennis dat ik al ooit gezien heb!!!

We hebben tijdens dat half uur meer "boe" geroepen dan iets anders... :p

Maar Venus is toch een klasse sterker, en Kim maakte te veel directe fouten.
Het dubbel ging razend snel... 6-2 en 6-0... Als of er maar 1 duo op dat plein stond.. :D

Het was leuk om het live te zien (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.