![]() |
Verzekering en GSM
IK heb een prepay gsm van Ericsson met als provider o2.
Zaterdag heeft tijdens ene ruzie tegen de display van mijn gsm getrapt/geslagen dus je ziet niets meer in het scherm. De daders zijn inmiddels gevlogen maar nu was mijn vraga of zon telefoon ook verzekerd is als je er geen speciale verzekering voor hetb afgesloten. :confused: Ikzelf dacht dat dta net zo is als ik met een sigaret een brandgat in iemands bloes maak, word dat ook verzekerd. |
degene die je telefoon heeft gesloopt zou het moeten betalen dmv een wa-verzekering.
maarja, als die weg is, dan heb jij pech. vrees ik. |
Ja die lui komen we nog wel een x tegen maar een vriend van me is bereid te zeggen dat hij er per ongeluk op is gaan zitten dus dat het van zijn verzekering gaat. Het is dus IIG verzekerd door de wa-verzekering?
Ik ben een jaar trug een gsm verloren, kon ik daar dan ook geld voor terug krijgen van de verzekring? |
Verloren niet in ieder geval (volgens mij). Maar als ik per ongeluk tegen een auto aan rij (met de fiets), dan vergoed mijn WA-verzekering de schade, voor zover ik weet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk heeft die jongen wel een eigen risico :) + dat ze uitgaan van de reparatiekosten en anders de dagwaarde van de telefoon :)
De verzekering oplichten mag niet en ik ben ook blij dat je waarschijnlijk niks of ontzettend weinig krijgt uitgekeerd :) |
Volgens mij word het wel vergoed....iedereen is verplicht verzekerd voor een wa-verzekering...en als t goed moet die jongen via zijn verzekering die foon betalen!suc6 ermeee!!
Kissesss!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |