![]() |
De plaatsen
Okee, hij is niet geweldig maar het maar een gevoel...
De plaatsen De plaatsen waar ik je zie De plaatsen waar ik met je lach De plaatsen waar ik met je huil Alle plaatsen waar ik je ooit zag... De plaatsen waar ik naar je kijk De plaatsen waar ik alleen met jou wil zijn De plaatsen waar ik jouw gedachtes kan lezen Al die plaatsen, wat zijn ze toch fijn... De plaatsen waar ik boos op jou mag zijn De plaatsen waar ik jou mag haten De plaatsen waar we elkaar niet willen zien Die plaatsen wil ik nooit weglaten... De plaatsen waar ik naar je luister De plaatsen waar je naar me kijkt De plaatsen waar jij mij blij maakt Die plaatsen waar mijn liefde voor jou blijkt... |
Veel te veel herhaling! Jammer, ik heb daardoor niet eens veel zin het te lezen. Wel gedaan... de boodschap komt wel goed naar voren, maar verder vind ik het echt niet mooi, sorry.
|
Citaat:
|
Vind het ook niet echt een bijzonder gedicht. Het einde vind ik eigenlijk ook niet zo mooi. Sorry, niet echt mijn soort gedicht :)..
|
De woorden zijn redelijk simpel..., maar het maakt de boodschap wel duidelijk, dus goed gekozen!
Ik vind dat je het goed hebt gedaan (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |