![]() |
Wie irriteert zich ook zo aan mensen die tijdens het skanken iedereen neer gaat ramme
:mad: Ik begin er zo onderhand stront misselijk van te worden dat bij ieder ska concert waar ik ben en gewoon rustig relaxed wil skanken dat er altijd van die opgefokte pleurislijers zijn die iedereen gaan staan rammen! Ik bedoel een pitt bouwen doe je maar bij een punk concert(doe ik ook) en skanken doe je maar bij een ska concert.
Wie heeft hier andere gedachten over? :confused: laat het mij weten |
ik skank, ik skankte, ik heb geskankt :S
Wat is skanken? :) |
Citaat:
|
skanken is dansen op ska
en ik ben het wel met de topicstarter eens |
Citaat:
|
Citaat:
|
i totally agree.. moshers fuck off!
tis trouwens je ergeren aan iemand, niet je irriteren aan iemand.. (het irriteert mensen wel erg vaak als ik ze daarop wijs, maarja, een nerd ben je voor het leven) |
net goed.
kut muziek. ... |
Jep ik ben het er ook mee eens. Skanken met geduw is geen skanken.
|
Citaat:
|
een beetje maakt nie uit, zolang je elkaar nie uit de maat laat skanken :D en zelf nie uit de maat skankt :D
|
achja ska is crap
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeke is :cool: btw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, ik heb besloten dat het woord 'skanken' al zo kut klinkt, dat ik niet eens wil weten hoe het er uit ziet...
Verder: 1. tja, van de ene kant, een mosh pit bouwen kan ook leuk zijn, en voor de mensen die dat willen doen, dat is hun goed recht, en daar heb jij niet over te zeiken. 2. dan ben ik het wel met je eens dat ze dat zo moeten concentreren/doseren dat het geen mensen erin trekt die niet mee willen doen 3. als jij niet mee wil doen, maar lekker wil 'skanken', dan moet je daar ook opflikkeren, zodat je er geen last meer van heeft... Zij hun ding, jij jouw ding. |
Er komen veel skinheads af op skashows. Die dansen harder. Deal with it of ga naar een popshow. Kan je daar fijn skanken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oohh daar heb ik echt een hekel aan.
Ik wil gewoon lekker kunnen rondstuiteren zonder continue te moeten wegduiken voor losgeslagen idioten. Ik snap dat ook niet hoor. Personen die hard gaan staan moshen op ska zijn waarschijnlijk ook de personen die vroeger op de basisschool op schuivel nummers stonden te hakken ofzo :\ |
Citaat:
|
ik hakte nooit bij schuivel nummers, ik stond dan altijd verlegen aan de kant te wachten tot ik gevraagd werd wat nooit gebeurde :(
daarom luister ik nu emo |
dat krijg je als je apenbewegingen gaat maken op apenmuziek.
|
hee ufke, jij had toch eerst zo'n SKA SUCKS avatar?
die heerscht! |
Citaat:
|
Citaat:
25 euro |
tja je hebt altijd wel van die idioten met een tof slipknot t-shirt die denken dat je stoer moet gaan springen op ska. maarja dat snappen ze zelf niet en als je ze dan trapt denken ze he leuk pit bouwen :confused:
|
nee, zo slecht vin ik ska nou ook weer niet
|
Jullie zijn gewoon allemaal homo
|
Citaat:
|
er is niks mis met een skankpit maar wel met een paar mongolen die niet eens skanken maar staan te springen enzo
|
ik hou ook wel van vrijuit bewegen en dansen, maar sommige mensen skanken gewoon TE wild, en dan ram ik ook ff tegen ze in zodat ze wat rustiger doen
skanken is prima zolang je er anderen niet mee lastig valt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik erger me soms ook wel aan mensen die zo lomp doen, maar als je dr zo'n last van hebt, ga dan op een andere plek staan.. En een skankpit is ook wel leuk, maar dr is een huge verschil tussen een moshpit en een skankpit, en dat snappen sommige mensen dan weer niet. |
yeah right dan ram je trug en dan denk je dat ze rustiger worden?? hahahaha! dan zou een pitfight wel erg snel over zijn
|
Citaat:
|
ik heb nog nooit een blauwe plek geregeld in een skankpit... ben ik nu niet trui-ska?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Some emokids mosh the hardcore....
maja ......onwetenden zijn vergeven. |
dan vraag je even vriendelijk of ze op willen rotten uit jou space waarna het een nog heviger pit wordt :p
|
Ik vind dat er een groot verschil is tussen skanken-skapit-moshpi
skanken is ska dansen, skapit is skapunk dansen, moshpit is punk/hardcore. Als het ware iedere stap is net harder. Niet dat ik alles graag in hokjes in deel maar in verschillende delen van het land heet het weer anders en dit is hoe het als het ware bij ons gaat. Met geen van drie heb ik een probleem als je maar niet bv. een mosh pit op ska a la Madness gaat bouwen en gaat skanken op the Unseen! Trouwens Chaos, was je ook bij Misfits in Patro? WAS VET!! |
voorprogramma was veel vetter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |