![]() |
welkom
Welkom
Schreeuwen, helpt niet, lieve meid. Geen weg terug. Welkom hier, in de vervelende, eeuwige strijd Huil, maar genade, kennen wij niet. Doe rustig aan tijd staat hier gelijk aan verdriet. |
Klinkt erg wreed. Gemeen.
Maar wel geslaagd (y) |
moooooi :)
korte regels, op de goede plaats afgebroken, zonder dat het de zinnen verstoort... en de zinnen zelf in hun geheel zijn ook mooi, zouden ook mooi zijn zonder de afbreking, maar zijn met de afbreking mooier goed gedicht:) lijkt professioneel - als iets uit een gedichtenbundel zeg maar edit: zoals wondersbestaan zometeen ongeveer zal zeggen: lijkt over een geboorte te gaan, klopt dat? |
Snap gedichten nooit zo goed, deze ook nie. (sorry, ben dom)
Het ziet er wel goed uit |
mooi gedaan!
klinkt erg wreed, en gemeen idd, ik zou graag weten waarover het gaat, over welke plek! erg, erg knap gedaan! |
Weet niet of het klopt, maar volgens mij gaat het over een geboorte. Te4nminste, dat roept het bij mij op. Vanuit dat beeld, vind ik het gedicht errug goed. Anders ook trouwens, hij is helemaal mooi. Goed gedaan!!
|
Wow thanks :) Heb het gedicht inderdaad als een geboorte weer proberen geven! :) Wat leuk om te lezen dat jullie dat zo ook zien!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |