![]() |
Bovenop
Als je als meisje/vrouw zijnde boven op zit tijdens het neuken, moet hij dan als nog de bewegingen maken of moet het meisje dat dan doen? en hoe?
|
er 'moet' niets... maar als hij alle bewegingen maakt dan heeft-ie wel ontzettend veel uithoudingsvermogen nodig, met toch minstens 45 kilo op hem... (neem ik aan, ik weet niet hoeveel je weegt, maar ik mag er toch wel van uit gaan dat het meer dan 45 kilo is)
je kunt omhoog en omlaag gaan door je knieën te laten 'veren', of achterover leunen en dan je onderlichaam naar voren en achteren te bewegen, of voorover leunen en je onderlichaam bewegen of heen en weer schuiven... als je eenmaal bezig bent dan gaat het vanzelf :) hij kan wel wat meebewegen, gewoon zijn heupen iets omhoog en omlaag, maar dat zal-ie vanzelf wel doen denk ik... en hij kan het tempo een beetje bepalen als-ie wil door jou vast te houden (bij billen of onderrug) en jou te bewegen, als-ie dat doet kun je zelf bepalen of je het tempo dat-ie aangeeft overneemt of niet... als je het niet wil, vooral niet doen, leuke van bovenop is nu juist dat je de leiding hebt:) |
nou ik beweeg dan en soms hij een beetje.. zodattie dieper komt..
|
Je kunt natuurlijk zelf bewegingen maken. Gewoon op hem gaan zitten met je knieën aan beide kanten. En dan laat je zijn lul erin en eruit gaan. Bij mijn vriend doe ik dit ook, alleen soms duidelijk te langzaam, dan gaat ie meestoten enzow :)
Dus waarschijnlijk blijft die jongen toch niet stilliggen hoor ;) |
Beide.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat valt er te rologen? Als mijn vriendin bovenop zit, beweeg ik wel iets mee, want dan is het toch wat lekkerder. |
Het antwoord Beide slaat iig nergens op. Zeker niet als je de eerste reacties al gelezen hebt. Je kunt er toch wel iets beters neer zetten als "beide"...
|
Citaat:
|
Tja, het zal ook wel... :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |