![]() |
liefdekronkels
nu ik heb wat ik wil nu
de vlinders in mijn buik liggen zwaar op de maag de zwartziener in mij piekert en mijmert ik schets scenario na scenario nachten zijn vervuld van jou dromen omvatten de manier hoe ik je zie al zie ik je bijna niet jij doet me alles en ik voel me heel gelukkig denk ik voel ik wakker en als ik je zie voor even dan wil ik het randje van je oor likken het vervolg is dood aan de twijfel! onverschilligheid is het antwoord maar hoor; liefde doorbreekt mijn pad neem mij, ik ben de zogenaamde onafhankelijkheid zelve en ik zou willen voelen en merken dat jij in het diepst van je zijn is bestaan naar mij snakt en smacht maar ik weet te goed dat ik je dan niet meer wil dus er is alles en er is niets en het is vaag en ik ben verliefd en ik ben het niet en samen ja samen zijn we een grappig stelletje als jij de energie uit mij wegslurpt neem mijn warmte ik wil dat je me opslokt. |
mooi...
mooie zinnen, zoals 'de vlinders in mijn buik / liggen zwaar op de maag' en 'jij doet me alles'... regelafbreking is meestal op goede plaatsen gedaan... kan moeilijk zeggen waarom, maar het gedicht spreekt me erg aan |
kicks ass!
nee echt mooi...een lekker empathissh doch apatisch (leuke paradox trouwens) gedicht... ik volg je love-affair op de voet..:D:D:D see ya around reem |
Hmm. Eigenlijk is je titel ontzettend goed gekozen. Het zijn werkelijk kronkels. Tegenstrijdigheden, gedachtepinsels..
Zoals al gezegd is de afbreking van je zinnen meestal goed. Soms moet je de zin nog eens lezen om het goed te laten doordringen, en een enkele keer vind ik de afbreking jammer. Nooit erg storend, omdat het zoals gezegd maar een enkele keer is. Het is een lang gedicht, zonder een duidelijk rijmschema. Storend? Hmm, nee eigenlijk niet. De vrije manier van dichten vind ik eigenlijk wel leuk. Eigenlijk is mijn eindconclusie over jouw gedicht best positief. Ik zal in ieder geval niet laten om nog eens wat vaker op jouw topic te klikken:p. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |