![]() |
heyz eikel ?!
heho heb ff een serieus vraagje aan jullie ben 15 jaar.
Maar kan mijn voorhuid Net niet helemaal over mijn eikel krijgen. wat moet ik hiermee aan ?! niet het verhaal van eerder beginnen met rukken dat is niet het geval. maar hoorde iets van klein sneedje ofzo ?! niet dat ik meteen besneden moet worden liever :-) Want ik wil wel graag sex of iets wat er op lijkt maarja zo durf ik dat niet aan ...... please geef me advies. thx laterzzz |
je moet je velletje een beetje 'trainen'. dit kan in het begin een beetje pijnlijk zijn, maar als het goed is dan moet je hem uiteindelijk er toch helemaal overheen krijgen. als het na een paar weken niet gelukt is, dan moet je misschien besneden worden. dat van dat kleine sneetje is echter onzin. gewoon lekker pielen met je pielenmans, dan komt het vanzelf goed.
succes |
ja dat zal ik inderdaad maar es doen.
En anders misschien langs de huisarts ofzo.. misschien nog iets andere ideeen laterzz |
Citaat:
|
Dit soort dingen horen op Lichaam & Gezondheid...
|
Citaat:
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit waar is :P het werkt echt! |
Citaat:
|
Citaat:
seksualiteit bijvoorbeeld... :) |
Citaat:
*dacht ik* |
ik heb niets aan mijn tong dat ik ook aan mijn lul heb hoor? :)
maar het lijkt me wel tof om te hebben, heb je tenminste een excuus om 10 keer per dag te masturberen (y) |
Citaat:
klein sneedje dan snijden ze het toompje los (het stukje vel onder je eikel dat vast zit aan de voorhuid) verder bestaat een of andere middel/zalf dat de huid van je voorhuid verdunt.. dit kan ervoor zorgen dat je voorhuid wel over je eikel kan (weet naam nie meer... maar als je meer info hierover wilt hebben zeg ut maar ff... zoek ik wel ff op) |
kleine ingreep bij de huisarts--> sneetje en alles is weer normaal
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |