![]() |
Connect-3D Radeon 9500 (8x) 128 Mb DDR/TV/DVI
Connect-3D Radeon 9500 (8x) 128 Mb DDR/TV/DVI
ik heb zelf een Amd athlon 1800 XP+ met 256mb SD-ram en een 60gb schijf er zit nu een geforce mx440 in maar ik vind eht niet zo'n goede kaart :rolleyes: en nou zag ik deze aanbieding op internet staan Connect-3D Radeon 9500 (8x) 128 Mb DDR/TV/DVI voor €169 en dat vind ik niet echt duur. ik wil hem vooral gebruiken om mee te gamen en films te kijken. de rpijs van deze kaart is zo ongeveer wat ik ervoor wil uitgeven want ik heb nou ook weer niet zo veel geld :| ik heb zelf al op de site van maxpc gekeken en de specs die daar staan vind ik wel goed. maar zijn er nog alternatieven voor een kaart met ongveer dezelfde specs? en heeft er iemand al ervaring met bestellen bij maxpc? zo ja is der service en dergelijke er goed? alvast bedankt Koen bedankt voor het heropenen 2e edit ik kan maximaal €200 uitgeven welke kaart raden jullie me dan aan? |
Je vertelt niet waar je huidige systeem uit bestaat, wat je er mee wilt doen, wat je eisen zijn, wat je er aan uit wilt geven, wat je zelf al opgezocht hebt en wat de mogelijke alternatieven zijn.
Begin daar maar eens mee en open dan een nieuw topic, want puur en alleen vragen of een videokaart 'goed is' is heeft geen zin. Gesloten. |
Op verzoek weer geopend, wel even die gegevens posten dan ;)
|
hmm, tsja, die kaart opzich is niet echt super snel. een 'gewone' 9500 presteerd vergelijkbaar met een geforce 3 oid (iets er boven). en de 9500 PRO is redelijk te vergelijken met een ti4200. voor het bedrag wat jij stelt kun je een snellere ti4200 (64mb) kopen. :) maar juist met de kaart die jij daar voor stelt is er nog een optie. je kan door middel van een software matige 'hack' het beestje omtoveren in een 9700, na de 9700pro (en de FX) de snelste kaart van het moment. hier zitten alleen enkele haken en ogen aan. wil je er meer over weten zou ik je aarnaden om dit eens goed door te lezen. :)
-de postbode- |
Ik heb een kaart besteld, en die krijg ik (als het goed is) komende week thuis gestuurd!! :D
Uit tests komt dat hij ongeveer tussen een Ti4400 en een Ti4600 presteerd. (het is trouwens een ASUS V9280S) En als je hem overklokt, dan zit ie gelijk aan, of zelfs boven de Ti4600!! En dat voor een Ti4200 :D. Prijs: €139,- bij pcboulevard En als je al die testen leest, is ie heel goed!! :D Ik ben dus benieuwd!!! |
Citaat:
verder een mooi kaartje hoor, zal prima presteren, maar iets boven het buget van de topicstarter. -de postbode- |
:eek: Hmmm....Ik heb hem wel voor €139,- besteld....En een mailtje met bevestiging gekregen....(waar de prijs nogmaals in vermeld wordt...)
Ik ben benieuwd!! Zal wel een mailtje of telefoontje ofzo krijgen, dat ik hem niet krijg... :( Leek me ook al wel een beetje sterk, omdat hij op andere sites voor 250/300 euro kostte.... Maar ik blijf altijd positief denken, dus: Ik krijg hem gewoon komende week. En dan wordt mn computer weer helemaal relaxed, en dan kan ik weer alle spellen spelen met alles 'high', en....uhhh.....naja...Dan ben ik weer tevreden... (maar toch denk ik dat ik hem toch niet krijg.... :mad: ) |
Citaat:
-de postbode- |
pijnlijk :D
|
Het klopt echt!! (mijn bestelling dan....:D )
Die prijs is gewoon gewijzigd... |
denk eerder de naam :) vraag me af of je dat juridisch kan aanvechten :D volgens mij niet, want bij informatique.nl staat ook wel eens 0.00 gulden :)
kan je gewoon bestellen |
Ach ja... Ik zie wel. Maar ze hebben hem toch voor €139,- aan mij verkocht?! Dan (vind ik :D ) kunnen ze toch niet opeens zeggen dat ze hem niet aan mij hebben verkocht?!
maar nogmaals: Ach ja... Ik zie wel!! :P |
maar kunnen we nu weer ontopic verder gaan:) dankjewel
weet iemand een goede kaart voor wat ik ermee wil voor max €200? |
Hehe...izz goed!!
'K had net een mailtje van PCBoulevard gekregen, dat ze die kaart niet voor dat geld konden leveren... :mad: maar ze konden mij die kaart wel voor 260 ipv 270 euro verkopen... :rolleyes: NOT Dus nu ben ik ook weer op zoek naar een kaart, voor games enz... gege...Wordt denk ik toch een Ti4200...maar daar was ik eigenlijk al eerder over uit.... |
Citaat:
Ik heb wel eens het geluk gehad een Iiyama LS704UT te bestellen en in plaats daarvan een LM704UT thuisgestuurd te krijgen (prijsverschil ongeveer 120 euro). Achja, het is vrijdagmiddag vijf voor vijf, het regent en je wilt graag naar huis...dan wil één zo'n lettertje in de type-aanduiding er nog wel eens bijinschieten ;) |
Leadtek Winfast A280TDHLE,Ti4200-8X 128Mb,DVI,ViVo <== deze kaart heb ik besteld. wat vinden jullie van deze kaart?
|
Leek mij ook wel een leuke kaart... 'K weet niet hoe duur ie is...
Ik heb een andere bestelt. Een Poit of View Geforce4 Ti4200SE 64mb ddr 3.3ns leek me leuker/betere prijs.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |