Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Zuigzoenen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=373672)

rodina 10-02-2003 19:07

Zuigzoenen

Hoe verberg je zuigzoenen :o

Behalve dan met kolletjes en kraagjes etc

cha0s 10-02-2003 19:08

ze niet laten zetten :p

rodina 10-02-2003 19:10

da's een beetje laat :o

attrib 10-02-2003 19:10

arme rodina :p

rodina 10-02-2003 19:12

Behalve een zuigzoen ook nog een zwaar depressief vanwege de niet serieuze reacties :( :p

kaleidoscope 10-02-2003 19:19

Meisje toch :p

Groene camouflage stift, gaat roodtinten tegen :)
Beetje poeder kan ook maar dat blijft niet de hele dag zitten.

Ik heb goede ervaringen met die camouflage stift :D

Embraced Pale Death 10-02-2003 19:22

waarom zou je moeite doen om m te verbergen?

je krijgt er alleen lompe reacties over...
"zeker een leuk weekend gehad? whahahhahaha"

kaleidoscope 10-02-2003 19:22

Ligt er een beetje aan op welke hoogte hij zit, maar een lint om je nek is ook een mogelijkheid en staat hip :)

Blenderhead 10-02-2003 19:26

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ik ben een arrogante trut, mijn welgemeende excuses maar we kunnen niet allemaal een minderwaardigheidscomplex hebben.

:D:D

rodina 10-02-2003 19:27

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ligt er een beetje aan op welke hoogte hij zit, maar een lint om je nek is ook een mogelijkheid en staat hip :)
Zo'n klote hoogte, net boven alle kolletjes/ kraagjes uit :S

Maar ja c'est la vie :p

Esmée 10-02-2003 19:31

Whaha deze hebben we eerder gehad en toen heeft Roos (ja jij ja!) me lekker voor lul gezet :| snif...
Volgens mij helpt niks er echt tegen, groene camouflage heb ik nog nooit ergens kunnen vinden en gewone maakt het alleen maar erger... toch maar coltruien dan ;)
Of als je viool speelt en hij zit links in je nek kun je zeggen dat het een vioolplek is ;) (kijk maar naar violisten)

rodina 10-02-2003 19:39

Citaat:

Esmée schreef:
Whaha deze hebben we eerder gehad en toen heeft Roos (ja jij ja!) me lekker voor lul gezet :| snif...
Volgens mij helpt niks er echt tegen, groene camouflage heb ik nog nooit ergens kunnen vinden en gewone maakt het alleen maar erger... toch maar coltruien dan ;)
Of als je viool speelt en hij zit links in je nek kun je zeggen dat het een vioolplek is ;) (kijk maar naar violisten)

Dankdankdank, kheb mn muzikale talenten mee laten spelen ja ;)

eztah 10-02-2003 19:54

Citaat:

Esmée schreef:
groene camouflage heb ik nog nooit ergens kunnen vinden
Als ik me niet vergis kan je die gewoon bij de Hema kopen. Heb hem daar vroeger wel gezien.

kaleidoscope 10-02-2003 19:54

Citaat:

birthmark schreef:
:D:D
Ik ben blij dat er tenminste nog iemand kan lachen om mijn arrogantie ;)

@Esmée : groene camouflage stift gewoon bij de hema hoor :)

eztah 10-02-2003 19:54

lol:D

maria 10-02-2003 19:57

ik loop eigenlijk al de hele dag rond met een sjaal om mn nek http://www.cytag.nl/ubb/graemlins/dazed.gif

maar goed, ik heb mn vriend wel lekker mooi teruggepakt :)

Mortischa 10-02-2003 22:51

Citaat:

eztah schreef:
Als ik me niet vergis kan je die gewoon bij de Hema kopen. Heb hem daar vroeger wel gezien.

idd volgens mij hebben ze ze nog steeds zelfs!

GRRR 10-02-2003 22:59

meer laten zetten en zeggen dat je uitslag hebt.

Embraced Pale Death 10-02-2003 23:00

Citaat:

GRRR schreef:
meer laten zetten en zeggen dat je uitslag hebt.
:D (y)

SpiT 11-02-2003 06:53

Citaat:

GRRR schreef:
zeggen dat je uitslag hebt. [/B]
had ik ook gedaan, dat ik uitslag had van 'n ketting(halsbandje) van me.

Eaglewing 11-02-2003 08:11

Ahh...

(was het gezellig )

Neem een lekkere warme shawl en drapeer die rond je nek met rode plek :p

nare man 11-02-2003 10:25

Sja...'s avonds een grote meid, 's ochtends een grote meid zullen we maar zeggen ;)

bertbart 11-02-2003 11:14

een sjaaltje, coverstick, overhemd met stropdas:p

Triloxigen 11-02-2003 12:01

Kun je niet van dat spul erop doen dat de kleur van huid heeft,
kan ff niet op de naam komen..

Fleur 11-02-2003 12:39

Citaat:

McLaren schreef:
Kun je niet van dat spul erop doen dat de kleur van huid heeft,
kan ff niet op de naam komen..

foundation bedoel je denk ik ;)

Hukkie 11-02-2003 12:53

Ik heb ooit gelezen dat tandpasta helpt, maar ik betwijfel de geloofwaardigheid. Hou het maar op die camouflagesticks :)

"Beltaine" 11-02-2003 13:03

dan zou tandpasta een soort wondermiddel zijn want volgens wordt bij alles gezegt dat dat werkt :confused:

Esmée 11-02-2003 14:24

Citaat:

eztah schreef:
Oké dan heb ik het blijkbaar over het hoofd gezien.. :)

Bella_De_Koe 11-02-2003 15:28

as je hem niet wilt, laat je het ook niet zette! waarom em nu nog gaan verberge? Als je nu komt aangewandeld met een sjaal ofzo, weet iedereen het ook hoor. Maar wat maakt het uit? der is toch niks mis mee?? maar als jij vindt van wel ==> niet late zette

Faery 11-02-2003 15:38

Citaat:

Bella_De_Koe schreef:
Als je nu komt aangewandeld met een sjaal ofzo, weet iedereen het ook hoor.
Nee, dan denkt iedereen dat je het koud hebt.

Bella_De_Koe 11-02-2003 15:41

Citaat:

Faery schreef:
Nee, dan denkt iedereen dat je het koud hebt.
dus als je NU ineens de hele dag met sjaal rond gaaat lopen, DAN denkt iedereen dat je het koud hebt? mnee da denk ik nie, want nu is het al terug wat 'warmer' aan het worden in vergelijking met januari, dus als je toen geen sjaal droeg, valt het WEL op (of je moest zegge dat je ziek bent, maar dan nog)

Faery 11-02-2003 15:43

Citaat:

Bella_De_Koe schreef:
dus als je NU ineens de hele dag met sjaal rond gaaat lopen, DAN denkt iedereen dat je het koud hebt? mnee da denk ik nie, want nu is het al terug wat 'warmer' aan het worden in vergelijking met januari, dus als je toen geen sjaal droeg, valt het WEL op (of je moest zegge dat je ziek bent, maar dan nog)
Het heeft vannacht nog gevroren. :p Desnoods zeg je dat je je nieuwe shawl wilt showen, dat je een stijve nek hebt. Of als je echt stoer bent zeg je dat je wél een zuigzoen hebt, maar 'm niet aan anderen wilt laten zien. Wat boeit het überhaupt?

Roos 11-02-2003 15:45

Citaat:

Esmée schreef:
Haha helemaal niet, ik had er niet eens bijgezet van wie hij was :D Je hebt jezelf toen verraden :p

Bella_De_Koe 11-02-2003 15:46

Citaat:

Faery schreef:
Het heeft vannacht nog gevroren. :p Desnoods zeg je dat je je nieuwe shawl wilt showen, dat je een stijve nek hebt. Of als je echt stoer bent zeg je dat je wél een zuigzoen hebt, maar 'm niet aan anderen wilt laten zien. Wat boeit het überhaupt?
je hebt helemaal gelijk, het boeit totaal niet :D
enige reden waarom ik reageerde is omdat ik het nogal belachelijk vind om EERST een zuigzoen tel aten zetten door je vrien en DAN gaan klagen dat iedereen het zal zien :confused: slaat toch nergens op?

maar ja das dan weer mijn mening :D

Roos 11-02-2003 15:50

Doe een boerensjaaltje om je nek: country is hip ;)

Ik zou m een beetje camoufleren met groene stift of een beetje losse poeder, en een shawl om doen.

Roos 11-02-2003 15:51

Citaat:

Bella_De_Koe schreef:
je hebt helemaal gelijk, het boeit totaal niet :D
enige reden waarom ik reageerde is omdat ik het nogal belachelijk vind om EERST een zuigzoen tel aten zetten door je vrien en DAN gaan klagen dat iedereen het zal zien :confused: slaat toch nergens op?

maar ja das dan weer mijn mening :D

Soms heb je dat toch niet door? Als iemand een zoen in je nek geeft, hou je er niet altijd rekening mee dat je dat morgen wel eens zou kunnen zien :P

Rebirth Of Cool 11-02-2003 15:56

Ik vind zuigzoenen koel :o

Fleur 11-02-2003 16:54

dit heeft net zo min iets met lifestyle te maken als 'wat doe ik tegen wallen' trouwens :confused:

rodina 11-02-2003 18:34

Citaat:

-=[ruelF]=- schreef:
dit heeft net zo min iets met lifestyle te maken als 'wat doe ik tegen wallen' trouwens :confused:
Nee heeft wel met lifestyle te maken. Zuigzoenen; uiterlijk, en het wegwerken er van. Dat geld voor wallen ook mjah wie zal dát zeggen

Qamra 11-02-2003 18:49

Citaat:

Roos schreef:
Soms heb je dat toch niet door? Als iemand een zoen in je nek geeft, hou je er niet altijd rekening mee dat je dat morgen wel eens zou kunnen zien :P
Kweenie hoor, maar als jij al een zuigzoen krijgt van zomaar een zoen heb je wel een errug gevoelig huidje!!!

Fleur 11-02-2003 20:03

Citaat:

rodina schreef:
Nee heeft wel met lifestyle te maken. Zuigzoenen; uiterlijk, en het wegwerken er van. Dat geld voor wallen ook mjah wie zal dát zeggen
Ja idd, dat snap ik ook nog wel :p maar dat geldt dus net zo goed voor wallen en die topic werd verplaatst, vond het gewoon een beetje krom.
Of verplaats het allebei of laat het allebei staan :confused:

Triloxigen 11-02-2003 20:43

Citaat:

-=[ruelF]=- schreef:
foundation bedoel je denk ik ;)
zou best kunnen :p

Denise84 11-02-2003 21:25

* heel veel camouflagemake-up
* waarom geen col, kraag of sjaal? Kan best met dit weer (y)

JesusLovesYou 12-02-2003 14:48

Een heel onfatsoenlijk meisje bij ons van het dorp had eens een zuigzoen in haar nek. Ze had namelijk stiekem een vriendje in Apeldoorn. Het staat echt heel lelijk zo'n zuigzoen, ik moet er niet aan denken om met zo'n 'trofee' in mijn nek rond te lopen.. :eek: (n)

Qamra 12-02-2003 14:53

Citaat:

JesusLovesYou schreef:
Een heel onfatsoenlijk meisje bij ons van het dorp had eens een zuigzoen in haar nek. Ze had namelijk stiekem een vriendje in Apeldoorn.
Like.... HALLO ONDER WELKE F*CKING STEEN LEEF JIJ?

Nee, ik maak me niet zo snel druk, maar toevallig nu wel...

Faery 12-02-2003 14:54

roflmao :D:D

Fleur 12-02-2003 14:55

Citaat:

JesusLovesYou schreef:
Een heel onfatsoenlijk meisje bij ons van het dorp had eens een zuigzoen in haar nek. Ze had namelijk stiekem een vriendje in Apeldoorn. Het staat echt heel lelijk zo'n zuigzoen, ik moet er niet aan denken om met zo'n 'trofee' in mijn nek rond te lopen.. :eek: (n)
volgens mij voer jij echt een soort act op..jij bent te overdreven jezusfreak :rolleyes:

JesusLovesYou 12-02-2003 14:59

Citaat:

-=[ruelF]=- schreef:
volgens mij voer jij echt een soort act op..jij bent te overdreven jezusfreak :rolleyes:
Waarom? Omdat ik toevallig een ander leven heb dan jij? Nou, verrassing, er zijn nog zo'n stuk of 6 miljard andere mensen op deze wereld die er een heel ander leven op na houden dan het jouwe!

eXo 12-02-2003 15:05

Ik vind het ook vrij onfatsoenlijk. Maar ja zuigzoenen zijn ook vrij nutteloos imho.

" als je dan toch ergens aan wilt zuigen ... "

Fleur 12-02-2003 15:26

Citaat:

JesusLovesYou schreef:
Waarom? Omdat ik toevallig een ander leven heb dan jij? Nou, verrassing, er zijn nog zo'n stuk of 6 miljard andere mensen op deze wereld die er een heel ander leven op na houden dan het jouwe!
Nee, niet daarom.

Kennelijk was ik te voorbarig met mijn conclusie (net als jij nu) maar het komt op mij een beetje erg overdreven over allemaal.
Je legt het er zo ontzettend dik bovenop (in ELKE topic) hoe gelovig je bent en hoe onfatsoenlijk anderen (kunnen) zijn (in jouw ogen).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.