![]() |
Zuigzoenen
Hoe verberg je zuigzoenen :o
Behalve dan met kolletjes en kraagjes etc |
ze niet laten zetten :p
|
da's een beetje laat :o
|
arme rodina :p
|
Behalve een zuigzoen ook nog een zwaar depressief vanwege de niet serieuze reacties :( :p
|
Meisje toch :p
Groene camouflage stift, gaat roodtinten tegen :) Beetje poeder kan ook maar dat blijft niet de hele dag zitten. Ik heb goede ervaringen met die camouflage stift :D |
waarom zou je moeite doen om m te verbergen?
je krijgt er alleen lompe reacties over... "zeker een leuk weekend gehad? whahahhahaha" |
Ligt er een beetje aan op welke hoogte hij zit, maar een lint om je nek is ook een mogelijkheid en staat hip :)
|
Citaat:
:D:D |
Citaat:
Maar ja c'est la vie :p |
Whaha deze hebben we eerder gehad en toen heeft Roos (ja jij ja!) me lekker voor lul gezet :| snif...
Volgens mij helpt niks er echt tegen, groene camouflage heb ik nog nooit ergens kunnen vinden en gewone maakt het alleen maar erger... toch maar coltruien dan ;) Of als je viool speelt en hij zit links in je nek kun je zeggen dat het een vioolplek is ;) (kijk maar naar violisten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Esmée : groene camouflage stift gewoon bij de hema hoor :) |
lol:D
|
ik loop eigenlijk al de hele dag rond met een sjaal om mn nek http://www.cytag.nl/ubb/graemlins/dazed.gif
maar goed, ik heb mn vriend wel lekker mooi teruggepakt :) |
Citaat:
idd volgens mij hebben ze ze nog steeds zelfs! |
meer laten zetten en zeggen dat je uitslag hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahh...
(was het gezellig ) Neem een lekkere warme shawl en drapeer die rond je nek met rode plek :p |
Sja...'s avonds een grote meid, 's ochtends een grote meid zullen we maar zeggen ;)
|
een sjaaltje, coverstick, overhemd met stropdas:p
|
Kun je niet van dat spul erop doen dat de kleur van huid heeft,
kan ff niet op de naam komen.. |
Citaat:
|
Ik heb ooit gelezen dat tandpasta helpt, maar ik betwijfel de geloofwaardigheid. Hou het maar op die camouflagesticks :)
|
dan zou tandpasta een soort wondermiddel zijn want volgens wordt bij alles gezegt dat dat werkt :confused:
|
Citaat:
|
as je hem niet wilt, laat je het ook niet zette! waarom em nu nog gaan verberge? Als je nu komt aangewandeld met een sjaal ofzo, weet iedereen het ook hoor. Maar wat maakt het uit? der is toch niks mis mee?? maar als jij vindt van wel ==> niet late zette
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enige reden waarom ik reageerde is omdat ik het nogal belachelijk vind om EERST een zuigzoen tel aten zetten door je vrien en DAN gaan klagen dat iedereen het zal zien :confused: slaat toch nergens op? maar ja das dan weer mijn mening :D |
Doe een boerensjaaltje om je nek: country is hip ;)
Ik zou m een beetje camoufleren met groene stift of een beetje losse poeder, en een shawl om doen. |
Citaat:
|
Ik vind zuigzoenen koel :o
|
dit heeft net zo min iets met lifestyle te maken als 'wat doe ik tegen wallen' trouwens :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of verplaats het allebei of laat het allebei staan :confused: |
Citaat:
|
* heel veel camouflagemake-up
* waarom geen col, kraag of sjaal? Kan best met dit weer (y) |
Een heel onfatsoenlijk meisje bij ons van het dorp had eens een zuigzoen in haar nek. Ze had namelijk stiekem een vriendje in Apeldoorn. Het staat echt heel lelijk zo'n zuigzoen, ik moet er niet aan denken om met zo'n 'trofee' in mijn nek rond te lopen.. :eek: (n)
|
Citaat:
Nee, ik maak me niet zo snel druk, maar toevallig nu wel... |
roflmao :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het ook vrij onfatsoenlijk. Maar ja zuigzoenen zijn ook vrij nutteloos imho.
" als je dan toch ergens aan wilt zuigen ... " |
Citaat:
Kennelijk was ik te voorbarig met mijn conclusie (net als jij nu) maar het komt op mij een beetje erg overdreven over allemaal. Je legt het er zo ontzettend dik bovenop (in ELKE topic) hoe gelovig je bent en hoe onfatsoenlijk anderen (kunnen) zijn (in jouw ogen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |