![]() |
kom jij vaak te laat?
Kom jij vaak te laat op school?
Ik kom echt bijna elke dag te laat, en niet een paar minuutjes.. maar vaak gewoon 20 + minuten. :o meer mensen last van?! :p |
ehm neej, hoewel ik de laatste tijd steeds vaker net op tijd of net te laat kom.. tja soms is die gladheid toch wel handig :p
|
af en toe. Als ik te kort geslapen heb, maar das 1 keer in het halve jaar ofzo
|
op school: nee of het is precies een lesuur
verder: nee. nooit meer dan 5 min. |
Naar school gaan is zo'n routine geworden dat ik niet meer te laat kom.
Verder kom ik bijna overal te laat, niet veel te laat, maar te laat. |
Ga niet naar school.
Kom wel vaak te laat op afspraken ed. |
Citaat:
|
---> School & Studie
|
nee
|
hoe dichterbij de vakantie, des te vaker kom ik te laat. Ben nl. altijd wel aan die vakanties toe, dus verslaap ik me dan veel. :(
|
ik kom altijd overal te laat minstens 5 minuten (das voor mij op tijd zeg maar...) ben er zelfs bijna door van school getrapt :o
|
Bijna nooit. En als ik onverhoopt toch te laat ben, dan ga ik wel halverwege naar binnen, zodat niemand er last van heeft.
|
Erm... bijna altijd, eigenlijk. Meestal is het maar één minuut of zo, dus zo erg is het niet. ^_^
|
Nooit. Ik ben in mijn hele middelbare schooltijd 1x te laat geweest. (halve min ofzo) Ik zit nu in de 6e dus dat vind ik wel knap. ;) :p
|
Ik kom elke dag te laat!
|
Kom alleen te laat als de trein en/of bus vertraging hebben.
|
ja ik kom heel vaak te laat
maar nu zijn ze dat van me gewend... ik kan gewoon niet meer opstaan :( |
nooit
|
nee bijna nooit te laat. En als ik dan eens te laat ben, dan kom ik wel gelijk het hele lesuur wel niet, want als je te laat komt moet je het 8e/9e uur nakomen, terwijl er (bijna altijd) niks gebeurt als je niet komt.
|
op school kwam ik bijna altijd te laat, maar dat kwam door de trein die altijd vertraging heeft/ had! En verder kom ik eignelijk ook altijd te laat, behalve als het een afspraak is waar ik echt op tijd moet zijn. bijvoorbeeld als er werklui komen ofzo om iets in mijn huisje te maken ofzo!
|
euhm, in het vierde heb ik mijn record verbroken door 16 keer te laat te komen in 1 schooljaar. (officieel, want de keren dat ik nog vlug naar binnen kunnen glippen heb, tellen niet mee...)
nu gaat het al beter, maar nog altijd moeilijk. meestal ben ik te laat voor mijn eerste trein, dus neem ik zo goed als elke dag de 2de, soms zelfs de 3de (en da's dus al te laat op school, behalve heel heel vlugge sprint) mja, k woon 10-15minuten van het station. mijn 2de trein is om 7h52 en ik sta meestal 7h15 - 7h30 op.....snappie? |
Ja, ik kom bijna altijd vijf tot tien minuutjes te laat... Ben niet zo goed in het inschatten van de tijd en moet altijd nog een heleboel dingetjes op het laatste moment doen! Maar bij ons op school maken ze daar gelukkig niet zo'n probleem van, dus das wel fijn... Maar het ziet wel behoorlijk sloom uit... (n)
|
nooit. k mag zelf weten of ik naar school kom.. als ik me verslaap verslaap ik me dus gewoon het hele uurtje ipv 10 minuten
|
Bij ons vinden de leraren (op een paar na) het niet zo erg als je es een keer een paar minuten te aat komt, maar wij hebben twee ingangen en twee recepties, en die doen wel heel erg moeilijk en als je ook maar één minuutje te laat komt moet je een briefje halen en je de volgende dag om 08.00 uur melden (eerder je bed uit als je de eerste drie uur vrij hebt = niet leuk!!!). Als je dus te laat bent en er staat zo'n kamerolifant voor de deur om je op te wachten, moet je zeggen dat je het eerste uur vrij bent en dan kun je doorlopen en in de klas gaan zitten alsof er niets gebeurt is. 9 van de 10 keer is er dan niets aan de hand (en als de docent toch op tili slaat, ga je gewoon naar de andere receptie voor een briefje) :D
|
Op school kom ik nooit te laat, een keer ben ik wel vet te laat gekomen voor mijn tentamen maar dat kwam door die stomme NS :mad: maar op school kom ik nooit te laat. Bij vrienden ook niet maar als ik soms te laat kom is het ook maar 5 of 10 minuten en dan ligt het vaak ook nog aan het openbaar vervoer :) :p
|
Als ik gewoon normaal les heb niet ofzo.. maar anders wel!
Eerste paar uur vrij ofzo.. ik weet wel hoe laat ik weg moet maar lukt egt nooit! En met vrienden ben ik al helemaal altijd te laat.. misschien wel juist omdat je weet dat het niet erg is..zaterdag nog.. afgesproken om half 9.. kwam pas om 10 uur.. whahah. maja.. nog dit doen.. nog dat doen.. nog ff vriendin belle... dan ben je snel te laat... Wel opvallend.. bij me ex ben/was ik altijd wel op tijd.. en anders paar minuutjes maar dan was zij meestal ook er pas net ofzo... maja komt vast omdat je dat belangrijk vind :D |
Vroeger (in de onderbouw) kwam ik zowat elke dag te laat, maar was ik toch nog net op tijd om in de les te mogen :cool:
Maar als ik echt te laat was (+10 minuten) dan skipte ik die les maar, zodat ik de volgende ochtend niet om 7.30 hoefde te melden :) Maar sinds ik in de bovenbouw zit regelen ze het opeens anders :confused: En moet ik lessen gaan inhalen die ik mis :eek: Dus fiets ik maar wat sneller, anders 7.30 melden of als het te vaak gebeurt schorsing (n) |
Citaat:
|
Ik ben nog NOOIT te laat gekomen (behalve als ik naar tandarts moest gaa ofzo) Goe he ;)
|
nooit.......
|
Citaat:
hoezo ga je niet naar school als ik vragen mag.. |
ja, als ik de trein gemist heb, kom ik te laat, maar anders nooit
|
Ik kom af en toe te laat, als je 2x in een maand te laat komt moet je je 2x om 8 uur melden (half uur eerder op dus), dat heet rode kaart.
1x 20 minuten te laat gekomen en glipte snel naar binnen en de leraar merkte er nix van!! :cool: |
Citaat:
ik had gewoon het geluk dat er 2 schoolpoorten waren, en dat ik altijd via de 2de naar binnen kon glippen. meestal liepen ze dan nog maar net het klaslokaal binnen, of zei ik dat ik nog vlug naar het toilet moest of zo. als ik al die keren zou moeten optellen kom ik ook wel aan heel wat keren hoor. maar nu ben ik al een heel stuk stipter :D *trots* |
Ja, ik kom te vaak te laat :o
Maar ik probeer mijn leven te beteren |
Ja, heb ik ook last van :o
Maar dan moet je je de volgende dag om 8 uur melden, en toen was ik weer te laat.. en weer.. Dus als ik nu te laat ben ga ik maar niet meer naar de les, dan moet je hoogstens dat uurtje inhalen. |
Jullie mogen je tenminste nog om 8 uur melden... ik moet me of half acht melden als ik te laat kom en een briefje moet halen. Meld ik me niet, wordt het de volgende dag 7:15 geloof ik. Da's al helemaal klote. -_-
|
Vroeger wel... ik woon 5 minuten van school af dsu als ik me dan de volgende dag om 8 uur moest melden ging ik meteen ff langs de bakker en ontbijtte ik eens goed met verse broodjes enzo :)
Was ik de eerste paar uur vrij, dan meldde ik me niet om 8 uur en dan moest je je altijd op vrijdag het 7e en 8e uur meldden. Was altijd best gezellig.. allemaal mensen die net zo lui waren/zijn als dat ik altijd was. Beetje gameboyen/muziek luisteren.... of laptop mee en gewoon ff wat achterstallige dingen wegwerken/spelletje spelen... Maar voor afspraken met mensen kom ik nooit te laat. |
Ik bijna altijd op tijd of precies op tijd!
Ik ben een paar keertjes iets te laat gekomen, maar kreeg geen straf, want ik lul me er altijd wel weer uit! :o |
De laatste tijd kom ik soms op tijd! Dat is best uitzonderlijk :o
|
veel te vaak
ze geloven ook niet echt meer dat mijn band elke week lek is vrees ik :o |
nee nooit. ik ben altijd op tijd
|
hmjah :o voor andere dingen eigenlijk helemaal niet, maar voor school kan ik altijd zo wel net 5 minuten te laat komen ofzo. gelukkig komen de proffen enzo ook meestal te laat (y) :)
|
Na...meestal kom ik gewoon precies nét op tijd, dus met het geluid van de bel ben ik net in de klas :) Het is niet echt handig, want vaak kom ik toch nog te laat en ik moet me gewoon elke dag haasten!
Het is gewoon een feit dat ik moeite heb om m'n bed uit te komen. Ik neem me altijd voor om eerder op te staan...maar dit is nog geen enkele keer gelukt.. |
Ik kom uhm iedere dag te laat... maakt ook echt niet uit of ik nou om kwart over 8 of om half 1 begin, ik kom toch wel te laat. Sommige leraren hebben de hoop opgegeven en daarbij hoef ik ook geen briefje meer te halen! Bij andere wel en dan heeft de conrector echt zo van heb je haar weer en dan met een grote grijns hoe laat begin je morgen... nou kom je dan maar vroegmelden... grrr... Hihi en als ik op tijd ben zegt hij altijd van hey je bent op tijd :) (komt ook zelden voor hoor)
|
Check this out!
Mo is altijd laat veelste vaak niet regelmaat. Mo is nooit op tijd met zekerheid,maar heeft geen spijt. Mo hij heeft geen klok en geeft geen FOK je weet het toch. PeaCe ;) ps:Ja ik ben ook meestal te laat.Maar mijn docent is kennis/vrienden van me ouders..... :D |
bijna altijd op tijd als ik eenmaal besloten heb die les te volgen maar als het een onzinnige les is kom ik gewoon helemaal niet
|
Ik kom meestal 1 keer in de week een paar minuten te laat..., maar ik heb nog nooit een briefje moeten halen :D
|
Citaat:
|
Ik kom eigenlijk nooit te laat...meestal ben ik een kwartier vantevoren al op de uni, dan kan ik nog even rustig een kop koffie drinken en een sigaretje roken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |