![]() |
Aparte, zieke, rare dingen aan staatshoofden enzo
Mao Zedong was een pedofiel, die elke dag een 12-jarig meisje ontmaagde. (n) :( :mad:
Iosef Stalin was een echte patriot voor Rusland. Alleen hij kwam niet uit Rusland, maar uit Georgie. Wie heeft er meer? :o |
Bush heeft een IQ van 85 en is daarbij de machtigste man ter wereld.
Hitler was gedeeltelijk van joodse afkomst. |
Pim Fortuyn heet eigenlijk gewoon Fortuin, met UI. Hij is familie van een bekende pepermuntmaker uit Dokkum, Friesland. Om zijn afkomst te 'maskeren' heeft hij de adellijk klinkende UY in zijn naam gezet.
|
Citaat:
Sorry, alleen feiten alsjeblieft. :) Geen meningen... |
Citaat:
er wordt gezegd dat hitler geldeeltelijk joods was, maar volgens mij is dit niet bewezen.. |
Hitler was volledig aseksueel en heel goed voor zijn hond. Blijkbaar kon zo'n Duitse herder hem wel geven wat Eva Braun niet kon.
|
Citaat:
stop the details! |
Napoleon had slechts één teelbal.
Mao had een geslachtsziekte onder de leden; zodoende is zijn tokus geheel weggerot :$ |
Citaat:
|
Citaat:
Geboren in Oostenrijk, met een joodse moeder, geloof ik. |
Citaat:
heeft ronald giphart nog es een collumn over gesgreven, zeer vermakelijk en interessant... staat in ten liefde |
Citaat:
Bah :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hitler was toch een bastaart tussen een adellijk persoon en een joodse mevrouw :confused:
|
Citaat:
|
Ché Guevara streed voor Cuba en voor de 'armen' maar is geboren in Argentinië en kwam uit een rijke familie :)
best wel apart, toch? :o |
Bush familie heeft connectie met de Bin Laden familie :D
|
Bush is familie van Clinton en Churchill.
|
nero (of zo'n andere romeinse keizer weet niet meer welke) was zo'n gast wat ervan genoot om mensen pijn te zien lijden...
|
Citaat:
|
Citaat:
Kim il-Sung liet Japanse meisjes ontvoeren om vervolgens, eh... minder vriendelijke dingen met ze te doen. Nero hield grote orgiëen met o.a. z'n moeder :eek: *blegh* Nero liet christen aan palen vastbinden, langs de weg plaatsen en ze vervolgens als straatverlichting dienen. Stalin deed eens papiertjes om de vingers van z'n secretaris om ze vervolgens in brand te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hitler had maar één bal
|
Citaat:
Nu ON-TOPIC graag! |
hitler was vegetarier.
|
Fidel Castro zit achter de moord op Che Guevara.
|
Citaat:
Hij werd al jaren opgejaagd, als het aan de amerikanen lag hadden ze Che al in 1960 te pakken. |
Citaat:
|
Euh....ik heb ook ergens gehoord, dat Hitler homo was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mussolini beviel zijn medewerkers de lichten in zijn kantoor aan te staan tot na middernacht zodat het leek dat hij lang werkte voor zijn volk. Ondertussen lag hij met zijn maitresse te slapen...
Keizer Wilhelm deed vaak zijn zegelringen naar binnen toe gekeerd voordat hij diplomaten e.d. een krachtige en langdurende handdruk gaf. |
Citaat:
*moet denken aan 'Mag ik uw genitaliën toucheren' van Van Kooten en De Bie :)* |
Karel de Grote was maar 1.43.
|
Citaat:
Karel de Kleine was een meer gepaste naam geweest. (y) |
Citaat:
jeezes en bijna heel amerika heeft daarop gestemd. nou dan ben je wel heel erg dom...jeezes...je zou toch verwachten dat iemand die president van amerika gemaakt wordt, toch wel eerst ff op z'n intelligentie getest zou worden...maja. |
Citaat:
Veel hoger zal het echter niet zijn:D |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me wel wat: denken we dat hij zijn naam te danken heeft aan het feit dat-ie bijna heel Europa veroverd heeft, blijkt het om iets heel anders te gaan ;) |
Keizer Caligula (regeerde het romeinse rijk tussen 37 en 41 n. Chr) liet voor zijn paard een marmer paleis bouwen, compleet met personeel. Hij maakte zijn paard ook priester en senator (soort minister).
Hij was dol op vrouwen en deed het ook met z'n 3 zussen. Als hij een vrouw in de nek kuste zei hij iets van 'Deze mooie nek zal eraf gehakt worden zodra ik het zeg.' Hij liet een keer een heel leger aanrukken op het strand. Hij beveelde hen de zee aan te vallen en zoveel mogelijk schelpen buit te maken. Toen hij terug in Rome kwam maakte hij een triomfoptocht met de buitgemaakte schelpen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |