![]() |
[tekening]
Nou, weer even een tekening, ja ik weet 't ze heeft geen hoofd, dat is omdat het best een kleine tekening is en zo klein kan ik geen gezichten tekenen, en het was toch meer als oefening bedoeld...
http://www.boomspeed.com/foritisme/practice.jpg |
haar linker been is te groot, ja hoe langer ik naar dat been kijk, hoe raarder en groter hij lijkt
|
en haar arm te dun. wel geil :> (y)
|
Citaat:
|
en die rechterarm is VEEEEEL te klein.
|
k vind t wel mooi hoor........................alleen haar been inderdaat, maar t was alleen oefening, toch? (y)
|
k vind haar arm trouwens niet te smal ofzo hoor, je moet alleen nog haar onderarm maken, of ligt die onder de deken?
|
best realstisch buiten dat been... d'r torso is (y)
|
Ik vond ook haar been te dik en haar arm te dun, maar ik durfde het niet te verbeteren omdat het dan meestal helemaal fout gaat :p
En ik teken altijd vrouwen met een smalle taille en brede heupen, vind ik gewoon mooier, alleen jammer dat het dan als onrealistisch wordt gezien, als iemand dikke benen+heupen heeft :confused: maargoed, kwestie van smaak denk ik :) |
Citaat:
Het armpje is misschien nog net wat te smal jah, maar de rest vind ik zeer goed gedaan. Je hebt ook mooi met schaduwen gewerkt en zo! |
dr rechterarm is te dun en dr linkerbeen te dik... in verhouding klopt het niet...maar het is niet storend ofzo,
vind um heel mooi! |
Citaat:
|
Hey de kop is eraf? :confused:
Wel mooi gedaan hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |