![]() |
Met welke BN'er zou jij het bed wel eens willen delen?
Met welke BN'er zou jij het bed wel eens willen delen?
Ik kan mij herinneren dat dit topic er ook al jaren geleden was, toen Nare Man nog 18 jaren telde, er nog een BlueEyed Sanne op sex zat, en ik nog niet geregistreerd was. |
Pheww... dat is een moeilijke vraag zeg.. In ieder geval NIET Patty Brard.. wat een sletje zeg... Op zich zijn de TMF Vj's wel leuk (de vrouwelijke dan) enneh Victoria Koblenko heeft ook wel iets aparts....
|
Mijn top-3:
1. Victoria Koblenko 2. Fajah Laurens 3. Sylvana Simons |
waarom alleen BNers? :(
Dan toch maar... DAMN naam kwijt... Ze presenteerd(de) zo een bel spelletje op RTL 4... Maar ik ben dre naam kwijt :'( |
Patricia met dat blonde haar? Of Lutein? Monique? Christine van der Horst? :D :D Judith de Bruijn?
|
1) Katja Schuurman (cliché maar tis echt waar)
2) Georgina Verbaan (puur toeval) 3) Mezelf, voor en na mijn doorbraak..... :P |
Bridget Maasland :D
|
Citaat:
|
haha, ik zou wel eens met georgina verbaan naar bed willen:)
|
Ellen ten Damme! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*denkt* Nee, wij hebben alleen maar onbenullige of lelijke of te gladde mannelijke BNers rondlopen. Niks dus.
|
Geen één, ik ben saai en ik doe alleen aan serieuze relaties en bovendien heb ik een hekel aan de meeste bekende Nederlanders. :p
|
Waarom alleen Nederlanders, die zijn allemaal zo verdomd lelijk. Ik zou wel eens met Charlize Theron het bed willen delen.
Heeerlijk om naast te liggen :p |
Zo'n lekkere blondine :eek: Geen idee hoe ze mag heten
|
Johnny de Mol (lekker cliche maar hij is wel lekkerr) of uhm... die gast die Milan speelt in GTST!!
|
Citaat:
Valerie Zwikker |
Niemand van de vrouwen met een droom over Henny Huisman? :D
|
Citaat:
mijn excuses :p |
stefano uit gtst bas muis ofzo dat lijkt me wel wat
|
Sylvie Meis, met afstand favoriet! :o
|
beffer de vampieren neuker (y)
|
|
Ik heb geen idee, ik ken niet zoveel BN'ers
|
Citaat:
|
Meer iets voor DK.
Seksualiteit -> De Kantine? |
Nederlandse? Nee...
Buitenlandse? Resi Stiegler... :o Resi Stiegler (USA) - 14. Nov 1985 first WCH start in St. Moritz Is een Amerikaanse, deelnemer aan het WK Skieen hier in St. Moritz... ik heb haar een paar keer gezien in de atletentent, niet echt lelijk... :o :) Bovendien is ze de jongste deelnemer aan het WK, wat al een enorme prestatie is! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben toch ook een BN'er.
Een interview van 4 minuten in 5 in het land, opgenomen bij mij thuis. Artikel met foto op de voorpagina van het Algemeen Dagblad. Drie artikelen in het Gelders Dagblad, 2x met foto. Tweemaal in de personeelskrant van de NS, beide met foto's. Live op Radio 538. Uitnodiging voor Hart van Nederland, maar die moest ik afzeggen omdat ik al te veel andere aanvragen binnen had. :D Ik werd een half jaar later nog herkend... :) |
Citaat:
|
Kut,
Ellen ten Damme hoort daar ook te staan Ontzettend knap, prachtige ogen, heel intelligent, biseksueel en geil als boter (dat laatste concludeer ik zelf), Bridget is volgens mij nogal dom, Valerie hoort er ook wel bij!! 1. Victoria Koblenko 2. Fajah Laurens 3. Ellen ten Damme 4. Valerie Zwikkers 5. Bridget Maasland JA! ALLE 5 TEGELIJK! |
Liesbeth Kamerling denk ik... Ofzo
|
Citaat:
wat maakt haar geiler dan anderen? |
Citaat:
|
Katja Schuurman, als ze niet gezopen heeft :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat vind ik wel zo`n nare mevrouw:( |
Citaat:
Of was dat niet de basis waarop jij mij ketende aan de mannenliefde? |
Citaat:
|
ze is dan wel een belg maar kim clijsters spreekt me op de een of andere manier aan
|
Citaat:
nou ik dacht dat ik het ergens had gelezen en toen was ik er van uitgegaan elke keer als ik een topic van je las...ik droom nog niet over je hoor:( |
Citaat:
Verder is Victoria Koblenko idd ook niet erg onaangenaam... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |