michelle_flo |
19-12-2001 08:04 |
Citaat:
wendela_85 schreef:
Misschien moet je eens hulp zoeken bij iemand, bij jeugdzorg ofzo, die hebben ook cursussen om je beter en sterker tegenover anderen te voelen,dat doet een vriendin van mij ook.
En als het slechste is geweest kan het alleen maar beter gaan!!
Kijk ook eens goed naar de dingen die je wel hebt, en vrienden familie enz..
Je kan dingen gaan doen om je te laten afleiden, op een sport gaan die je bijvoorbeeld heel erg leuk vind, en dan een paar keer in de week.
Je moet goed nadenken over wat je zegt, want je leven is kostbaarder dan je denkt.En wat zou er daarna wel niet met je gebeuren.
Gewoon je leven een beetje veranderen, andere dagen uit, misschien wat neiuwe vrienden erbij en sport, want nieuw is namelijk meestal wel leuk.
Sucses
XXX josine
|
ik heb al eens hulp gezocht ,ik heb/had nl. een eetprobleem.mijn moeder is er achtergekomen en daa heb ik zo veel gzeik mee gehad dat ik dat nooit meer wil.
dingen die ik wel heb,zoals vrienden en familie..mensen in mijn naaste omgeving doen mij pijn of hebben mij pijn gedaan,ik vertrouw dus niemand meer.
afleiding,ik ga alleen naar school en daarnaast werk ik,waar ik nog veel pieker.sporten heb ik geen tijd voor.
------------------------------------------
bedankt voor je reactie,maar ik heb nu het gevoel dat toch niks meer helpt
|