![]() |
doodservaring
hallo
uhm ik heb meshien een rare vraag ik heb 2 jaar geleden op sterfen gelegen (hersenvliesonsteking ,de zwaartse) ik heb toen een doodservaring meegemaakt (eerst dacht ik toen ik uit mijn coma kwam dat het eeen droom was maar ik realiseer me dat het dat niet is ) ik zou ik graag met iemand over willen praten mensen kijken me raar aan als ik er over praat (net of ik gestoord ben ),maar ik moet er over praten anders blijft het knagen vandaar alvast bedankt xxx sylvana |
Hmm..
Ik denk dat er wel speciale praatgroepen zijn bij vbijv. het Riagg? Of anders zijn er vast wel sites op het internet, met mensen die het ook hebben meegemaakt.. een makkelijke om te beginnen met zoeken is bijv. www.Clubs.nl.. daar hebben ze best wel veel verschillende clubs over verschillende onderwerpen, misschien zal het daarover ook bij zitten.. ..succes verder.. http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Ik heb inderdaad wel eens van deze bijna-doodervaringen gehoord. Sommige mensen zagen een tunnel met licht en mensen in het wit. Ik weet niet of dit voor jou herkenbaar is wat ik hier beschrijf, maar ik weet dat het bestaat. Het zou een soort hallucinatie kunnen zijn die je gezien hebt. Dergelijke hallucinaties kunnen optreden doordat de hersenen nauwelijks worden geprikkeld, iets wat bij jou ook is gebeurd doordat je in coma was.
Uit proeven is gebleken dat iemand die van externe prikkels is afgeschermd (net als jij toen je in coma was) na verloop van tijd witte sliertachtige vormen ziet die doen denken aan nachtelijke hallucinaties van iemand in het wit en die vaak overgaan in waarnemingen die voor de persoon in kwestie als echt worden ervaren. Vermoedelijk is jouw bijna-doodervaring ook zoiets geweest. |
Citaat:
Ik weet niet wat ik moet geloven hierover, maa rhet zou kunnen zijn dat wat ze heeft gezien, echt gebeurt is.. |
zoiets heb ik ook eens gehad toen ik een bad trip had...
alles ging in slomotion en ik zag een soort wit licht en toen had ik een enorme black out... was best eng |
Ik ken iemand die dat ook had. Ik heb er zelf dus geen ervaring mee ofzo, maar ik heb wel van een paar mensen dingen gehoord. Eentje vond het heel eng, maar twee anderen helemaal niet. Ze werden er rustig van zeiden ze. Ik snap niet waarom mensen raar reageren, het is toch gewoon normaal? En misschien zelfs een hele mooie ervaring voor jou!
|
weet je heo het is gegaan
ik stond opeens boven en ik zag mijn overleden oma en opa daar staan mijn oma zei tegen mij ,dat het mijn tijd nog lang niet was en dat ze van em hield en ze mij beschermde het was zo onbeschrijfelijk ,kleuren die je hier niet hebt zo schiitterend maar zo onverklaarbaar het feit dat ik weet dat het een ddoservaring was was het feit dat de dokters me al dood hadde gegeven ,maar ik toch het nog heb overleeft |
Kijk eens wat ik heb gevonden...special price 4U http://forum.scholieren.com/wink.gif fl 0,00 (= 0,00 Euro)
http://www.bijna-doodervaring.nl/ Het adres ligt misschien te voor de hand, maar misschien heb je er wat aan. Dit is van Stichting Merkawah - I.A.N.D.S.-Nederland voor Onderzoek, voorlichting, begeleiding, ontmoeting. Suc6 [Dit bericht is aangepast door Doc (18-12-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
xxx sylvana |
Citaat:
deze site is ook handig, een hele hoop verslagen van BDE's. het is wel in het engels. |
Citaat:
|
boven aan de poort wwar mijn oma en opa voor stonden (als je me nou gaat vragen ,hoe die poort er u9it zag ,valt niet in aardse dingen de bescgrijven )
het licht de kleuren heb je hier net zo fel zo mooi ,maar je kunt er gemakkelijk in kijekn zonder dat je ogen zeer doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |