![]() |
wat voor merk sigaretten/sjek/sigaren roken jullie
ik rook van nelle zwaar :o
|
zo'n huismerk van de Aldi... lekker goeikoop :D
half zware trouwens... ja een meidje dat sjag rookt.... :rolleyes: *voor de mensen onder ons die dat raar vinden...* |
ik rook niet, ik blow.
groetjes. |
voor joint drum mild en gewone sigaretten meestal gauloises..
|
Dunhill.
|
Citaat:
Zowie zo zinloze topic , het kan niemand schelen wat de anderen roken, het is eigenlijk alleen show-off van wouw ik rook. |
offtopic: dmtdmt. niet zeuren. Ik vind mezelf gewoon reuze interessant nu ik rook (y).
Ontopic: Lucky Strike, en Van Nelle Halfzwaar. Mascotte speciaal vloei als je het wil weten. Oh ja, en soms een sigaar, en ook soms een pakkie Javaanse Jongens 3/4. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blauwe Gauloises qua sigaretten, Van Nelle halfzwaar + dr Duval ua shag.
|
Goellies
Lucky's Pall Mall Samson + mascotte liefst special |
|
O ja, en bukshag.
geintje |
Citaat:
|
gauloises
maar op het moment lucky strike ivm keelproblemen. shag rook ik niet. |
lucky strike
|
Marlboro, gewoon normale.
Voor een joint halfzware van nelle. |
nee dat niet ben gewoon beniewd wat andere mensen roken of mag dat niet :)
|
samson..
en als ik cigaretten koop marlboro |
Shag: Drum/vanNelle halfzwaar/javaanse jongens 3/4
Sigaretten: Chesterfield/Davidoff |
Meestal Drum halfzwaar, af en toe Marlboro
|
Shag: Javaanse Jongens 3/4
Sigaretten: Chesterfield |
shag: drum half zwaar
peuken: davidoff |
luckies
(en dit heeft geen fuck met stoer doen te maken, ik zag de titel van dit topic en dacht joh, als iemand dat wil weten, wie ben ik dan omdaar nie6t aan te voldoen... ) ;) |
waarom kies je voor een bepaalde merk?
bv lucky strike en marlboro zoveel verschil is het toch niet tusssen die 2 :confused: of verschilt het 'smaak' zoveel :o *sigaret leek is* :o |
geen :o
maar anders melborne of zo |
luckies!!!
en bij geldnood koop ik shag, drum halfzwaar.. Ik weet eigenlijk niet waarom ik luckies rook, ik ben er gewoon zo mee begonnen, uit gewoonte, geen idee, maar het is wel zo dat je verschil proeft. ook lekker = chesterfield |
Citaat:
|
Gauloises
|
Citaat:
|
Sigaren en jungles rook ik alleen...en voor sigaren..van kampen of phillies zijn vrij relaxt
|
gauloises filters
samson halfzware sjek + rizzla vloei er zit toch wel degelijk verschil in smaak van sigaretten.. ik vind gauloises vele malen lekkerder dan chesterfield.. of nog erger : camel :|.. |
Javaanse Jongens 3/4 met rooie Rizzla.
|
Stuyvesantjes... (y)
jmammie Gauloise en Marlboro (n) |
Even showen! Davidoff light. ;)
|
nu rook ik gewone davidoff
|
Lucky Strike... blijft favoriet (y)
|
howw dit is helemaal nieuw... maar om even te laten weten watvoor merk ik rook ( iemand is er in geinterreseert dus..)
chesterfield of Gauloises... Hm.. |
gladstone mild mentol maar heb n uur geleden besloten te stoppen met roken (sigaretten dan) :o
|
Lucky strike zat vroeger beetje wiet in (vandaar de naam "lucky") zo heeft een fervent lucky strike roker mij eens verteld
|
|
Samson / 'rode' Rizla
|
Citaat:
|
Marlboro...
|
Citaat:
|
Camel light en shag: van nelle halfzwaar
|
sigaretten: Lucky strike
shag: Drum :) |
shag + joints drum halfzwaar
peuken chesterfield |
Sigaren: Oud Kampen Sumatra
Sigaretten: Lucky Strike !!! Kga kotsen van die marlboro shit Blowen: Blunt: Philly's (uithollen & vullen met wiet & hasj |
chesterfield... af en toe javaanse 3/4 en heeel soms davidoff menthol/gewoon ...thts it...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |