![]() |
de meest waardeloze band
Wat is echt de meest waardeloze band op het moment.
Je mag 2 bands noemen, ik maak er een lijstje van. Statistiekobsessed als ik ben. Ik nomineer: 1.Di-Rect 2.Jimmy Eat World |
rise against
|
against time *kots*
|
Waarom zou ik een band haten, als ik de muziek niet leuk vind luister ik er gewoon niet naar.
|
Alles wat op cockrock lijkt. Vreselijk.
|
Citaat:
Ik ga toch echt voor Wizo |
nou en?
imo is dat een waardeloze band who gives a fok about mijn mening |
Citaat:
|
Citaat:
He dat hoor ik hier altijd te zeggen :mad: |
Citaat:
pffft :( |
cock and ball torture
|
Citaat:
ik ga voor avail |
Citaat:
waardeloos vind ik: Di-rect Underworld |
Di-rect without any doubt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
qua muziek ik ga voor within temptation denk ik... dat vind ik nou echt 3 keer niks |
i against i
|
Avalanche (n) , rotzooi van hier uit de buurt
|
Citaat:
ik heb ze 2 weken geleden gezien en ze rockten de pan uit |
The Calling
Di-Rect Lifehouse Nine Days Puddle of Mud Wat een onmuziek... veel erger kan het volgens mij niet worden. Maar als je er van houdt, (y) toppie hoor. |
*gewaagde actie doe*
Ik nomineer tool 'k vind dit zo'n slaap muziek en die stem van die man verschrikkelijk dan niet te spreken over de drummer die alles maar op een zo moeilijk mogelijke manier moet opvullen. *barf* |
Citaat:
ik heb zelf niet echt een band waarvan ik m echt bar slecht vind... van die death metal bands misschien.. aangezien ik rillingen wordt als ik daar naar luister... enge muziek is dat... :confused: |
Dredg.
|
Linkin Park = echt modder
|
Citaat:
En de muziek vond ik vooral overbodig. |
Citaat:
|
Kane / Di-rect
|
Burzum
CoF Die zooi. Dit is verder niet boeiend denk ik om te weten voor jullie. Of gaan jullie nu morgen in de trein iemand vertellen dat Rhinus niet van BM houd? :) |
dimmu borgir en within temptation
|
Citaat:
|
Krezip en de band achter Marilyn Manson
|
Citaat:
:P |
Opeth natuurlijk :p
|
hmm hier kom ik nog op terug
|
linkin park
sum 41 |
Di-rect gaat ruim aan kop!
Zullen we dit topic naar ze toe mailen ? Dat wordt lachen :d |
Op het moment; Stonesour, wordt strontziek van bother...
|
Citaat:
Linkin Park Kane Krezip Limp Bizkit |
Citaat:
Wat denk je nou? Dat steve dat zegt om populairder te worden ofzo, 'beetje' kort door de bocht hoor. Ik vind Tool ook niet zo geweldig als de meeste mensen hier, eigenlijk vind ik alleen 'Sober' een leuk liedje.. maar kom alsjeblieft niet met het non-argument van 'dat zeg je alleen maar om popu te zijn' oid want dat slaat als een spreekwoordelijke lul op een drumstel. |
Ow en Linkin Park vind ik best om aan te horen, en de eerste twee Limp Bizkit cd's ook maar ja ik ben nou eenmaal raar.
|
wat een stel zeikers zijn de meesten hier, hoe kan een band nu waardeloos zijn? die lui kunnen meestal toch wel redelijk wat spelen (en waarschijnlijk beter dan menig forummer hier).
Volgens mij is het gewoon true en alto om enkele bands waardeloos te vinden :o |
Je kunt een band toch K*T vinden? Dan is ie waardeloos voor jou.
Owja ben het wel met Rhinus eens over CoF .. daar kan ik echt niet tegen, Burzum ken ik (gelukkig) niet... :) |
marilyn manson
muse |
Tja, ik vind het een beetje disrespectvol voor de artiest, meeste van die lui storten hun hart en ziel in hun muziek, en dan heb je zo`n ballerige nederlander die "het kut vind zonder enkele reden".
Verander dan het topic naar "muziek die je niet kan uitstaan" Ik denk dat je zo ie zo anders tegen muziek aankijkt als je zelf ook een instrument bespeelt. dude, ik voel me net 86dagreed met mn emo-verantwoorde posts :cool: |
1. Slipknot
2. Korn |
ben niet in zo'n erge afzeikbui :)
|
linkin park (op 1 nummer na dan)
|
Heeft Insane Clown Posse niet onlangs een nieuw album uitgebracht?
No competition.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |