![]() |
krijgen jullie altijd een erectie van zoenen?
Hoi allemaal
ik heb een vraagje aangezien mijn vriend glashard beweert dat alle jongens altijd een erectie hebben tijdens zoenen. Is dat zo? Silverangel |
Hoeft niet, maar het komt wel vaak voor (als je tenminste een beetje geil zoent, niet zo droog alleen een kus of twee seconden met tong :p), heb ik ondervonden :o:p
|
Ik over het algemeen wel, als we een beetje nat en geil zoenen
|
ik weet alleen dat mijn vriend altijd een erectie krijgt van zoenen :D
|
soms wel soms niet verschilt hoor
|
Jah.. en dat is gruwlijk irritant!
Je hoeft niet perce meteen erop ofzo... en dan evengoed een stijve.. egt irritant is dat |
niet als ze met mij zoenen in ieder geval :p
|
Citaat:
|
bij mijn vriend is t wel altijd geweest als we (tong)zoende dat ie een stijve kreeg
|
Niet altijd...wel vaak.
|
Meestal wel volgens mij...
|
Soms wel, soms niet.
|
Mijn ex vriend altijd.
Maar dan ook altijd.. ik hoefde hem maar een paar keer aan te raken.. dus dan weet ik niet precies of het door het zoenen komt. Misschien ligt het aan mij ? ;) |
Bij mij wel altijd iig :).
|
nooit
|
Ligt aan de sfeer. Niet zo snel, maar als het echt een goeie zoen is...
|
juh
|
Ik eigenlijk alleen bij meisjes waar ik voor de eerste keer mee zoen of dat het nog 'pril' is. En in geile situaties natuurlijk. Maar als ik al een tijdje een vriendin heb dan gaat ie niet elke keer omhoog als we zoenen.
|
Niet altijd.
|
Lang niet altijd, gelukkig.. Wel als het wat 'geil' gebeurt.
|
Niet meer, in het begin wel.. Of 1e keer na paar weken.
|
Ja, eigenlijk wel. Als je geil aan het zoenen bent met een meisje krijg je standaard wel een stijve, zoenen met een vriendin waar je al 6 jaar mee hebt.. mja dan kan ik me voorstellen dan sjakie zich koest houdt
|
Ja, tenzij-ie geen ruimte heeft.
|
jua
|
Als we echt aan het zoenen zijn krijgt mijn vriendje wel vaak een erectie ja :)
Kan niet zeggen dat ik dat erg vind :o |
ja, vaak/meestal wel, vreselijk irritant...
|
Citaat:
|
Ik heb pas 1x gezoend maar gadver het lijkt me echt niks als hij dan een stijve krijgt. :o :o
|
Citaat:
|
en we kenne er nix aan doen :D , hijs niet echt bestuurbaar :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het nu bijna 8 maanden met mijn vriendin, en jah ik krijg der nog steeds een erectie van ;)
|
Citaat:
:p |
Ik heb met verschillende jongens gezoend, en bij sommigen merkte ik wel een erectie op :) en bij anderen niet.
De conclusie is dus: sommige jongens wel, sommige jongens niet! Kusje, Kronkel. |
Citaat:
Ik heb dat ook wel eens, ja. Kan er niks aan doen! Je hoeft niet eens aan seks te denken, het is gewoon de opwinding van het zoenen denk ik. |
Mijn vriendje meestal/ vaak wel... vind het altijd super schattig :D:) :o
|
(n)
vind het helemaal niks lijkt het net alsof je meteen verder wil ofzo.. we kunnen niet eens ons eigen lichaam onder controle houden... misschien moeten we op de basisschool al les krijgen voortaan in het beheersen van jezelf. zo'n tibetaanse monnik die je dan ff wat meditatie technieken aanleert enzo.. zou wel handig zijn :) hm, dit gaat nergens over :D |
ik krijg wel een stijve :D
|
Als het een beetje geil wordt is die kans vrij groot ja. Loopt vrij lastig, nog veel lastiger is als je ook nog voorvocht gaat verliezen en je plakt :S.
|
Die van mij wordt zo hard als een bevroren banaan!!! :eek:
|
Citaat:
|
altijd...hmm denk t bijna wel :D
|
nee nog nooit gehad :p
|
Citaat:
|
Ik probeerde het altijd te verbergen voor mijn ex, maar na een tijdje vindt ze het toch raar dat je je wegdraait met je onderlichaam. Dus toen heb ik het haar maar gezegd. Ze vond het wel leuk, en snapte ook wat ik bedoelde.
Het is irritant. Hou je in, kreng... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik krijg meestal een bikkelharde stijve paal :P kan je leuk tegen dr aan drukken hehe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |