![]() |
Wat is jouw laatste aanwinst? V
ik begin!!!
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=56802 nieuw jasje, t-shirt en zweetarmband... en ik heb een boek gekocht van Jacques Monasch "de strijd om de macht":) |
mijn laatste aanwinst zijn schoenen. Bruine met een hak en een klein beetje zon punt van voor.
Wel stoer zweetarmbandje trouwens!! |
Wat een vet zweetbandje! Waar heb je die gekocht en hoe duur was ie?
Mijn laatste aanwinst: naar het schijnt een fag om aan te haggen :p , een pakje speculaas en een warme chocolademelk met slagroom. |
Een paar gekopieerde blaadjes op school. Hoe komt iedereen toch aan het geld altijd? :\
|
dat snap ik ook niet
|
oaarse bloemetjesguirlande aan ijzerdraad voor in mn haar (Kruidvat)
gifgroen handtasje van een hond, waar ik een schoudertas van ga maken (Kruidvat) florescerend gekleurde mini-haarelastiekjes (Hema) |
Werken?
Het is een optie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zweetarmbandje :confused:
Mijn aanwinsten - Een goeie beurt (bij de kapper weetje) - 1 Bruynzeel potlood 2H - 1 Bruynzeel potlood B - 1 Bruynzeel Permanent marker - 1 Bruynzeel fineliner - 2 Valentijnskaarten |
Een Elmo cliphanger! :)
|
Nieuw flesje zwarte textielverf :)
|
Euhm, ff kijken.
-Een Urban(city)-winter-camouflage-broek bij de dump. En paar dagen ervoor: -Een klein schoudertasje waar net m'n digicam,portemonnee, telefoon en sleutels in passen. |
|
Citaat:
|
(Low Budget)
- Kort beige rokje met zakjes en ritjes enzo, beetje Army-stijl. (H&M) - Groen truitje met niks. (Zara) - Kort spijkerrokje met rafels. (Replay) - Beenwarmers (4 verschillende lengtes) (Le Papillon) Heb geen (functionerende) webcam, dus helaas! |
Citaat:
|
Mijn laatste aanwinst is eennnnnnnnn korte jas van KILLAHHhhh en cowboyachtige schoentjes van de Tango
Oh ja shirtje van Fornarina (y) |
Citaat:
|
Vrij heftig griep achtig iets
|
Een alweeeeeeeeeer-krolse kat die maar niet van mijn muismatje af wil gaan :mad: :p
|
Roze en paarse haarverf + bleek. En qua kleren een
blije-streepjes-spaghettibandjes-topje. |
Citaat:
|
een doosje Wybertjes, voor mn keel
|
Citaat:
|
een snotneus en vlammetjes saus
|
Citaat:
hee emma, gaan we anders ff samen naar de püma winkel, wil ook zweetbandjes! @ bertbart: is t logo nou gestikt of zijn t losse frutsleltjes allemaal? |
een fles vodka :confused:
|
stress en daarna edelweiss
|
eeeeeeeuh zwart onderbroekje :) heel koel (y)
|
morgen misschien 'n kater :o (y) :p
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij zijn het trouwens een soort pailletjes of studs of hoe heet dat die er op zitten? Of zie ik dat nou verkeerd? |
- Bruine smalle haarspeld
- Dove shampoo - Dove conditioner |
- zak doritos
- foto's van mij en me vriend met zijn 'nieuwe' afgeschoren haar (moeten alleen nog ff ontwikkeld worden...) |
eyeliner
oogschaduw nagellak rubberen touwtjes |
Een boek voor school (Brand Design)
Een blokboek voor school Jeej. :/ |
het besteld hebben van A Perfect Cirle - Mer De Noms.
|
nieuwste OOR
|
Code:
Pulp Fiction DVD 19,99 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was nog ff bang dat ze moeilijk gingen doen vanwege die ene cent. :D |
|
Zojuist:
Boodschappen Valentijnskaart :o |
Sex en geweld zo te zien? (vanaf 12 jaar? :o )
|
1 meter donkerblauw fluweel
1 meter fijn zwart kant 1 meter zwart fluwelen lint 2 meter rood fluweel.. Maar dat vind ik eigenlijk lelijk. :s :o |
bart (y)
kheb de cd van Incense gekocht:) aanbieding:D maar ik wilde um al een tijdje hebben....verder Dirkjan6:p een spijkerrok! en glitters:) |
Citaat:
|
Och.. in de Bijbel komt ook vrij veel geweld voor.
|
Citaat:
seffes Mary Star of the Sea van Zwan kopen (y) :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |