Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   na de sex? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=374499)

machine_gun 11-02-2003 14:37

na de sex?

wat doen jullie aals jullie klaar zijn met de sex?

wij roken dan meestal een sigaretje en gaan dan tegen elkaar aan liggen en dan valt hij meestal in slaap daarna, maar ben wel benieuwd wat anderen doen???

KiMZz 11-02-2003 14:39

Heeel dicht tegen elkaar aan liggen, als we bij elkaar slapen vallen we dan wel in slaap, en anders na een tijdje aankleden, wat drinken, hij rookt sigaretje... That's it.

spacegirl 11-02-2003 14:39

troep opruimen en tegen elkaar aanliggen en daarna slap lullen

Studentje 11-02-2003 14:53

Beetje kletsen en dan slapen.

StefanLovertje 11-02-2003 15:03

troep opruime , en dan voortaan naar de wc gaan tegen de blaasontsteking.. dan slapen

Moenbloem 11-02-2003 15:53

Lekker tegen elkaar aanliggen, en soms even naar de wc.

fruitvliegje 11-02-2003 16:00

Citaat:

Studentje schreef:
Beetje kletsen en dan slapen.
:d

:osorry,verkeerde interpretatie

kastdeur 11-02-2003 16:11

plassen, soms knuffelen, soms aankleden, meestal slapen

ik ben net een keerl, ik val altijd heel snel na de seks in slaap, moe, bevredigd, en loom:o

jos-fan 11-02-2003 16:18

Lekker tegen elkaar aan liggen en nog wat naknuffelen. Dan gaat zij meestal slapen, maar ik slaap meestal pas écht laat, zeker in het weekend. Dus dan kijk ik nog even T.V. terwijl zij lekker tegen me aankruipt en in slaap valt...

damaetas 11-02-2003 16:48

lekker dicht tegen elkaar aanliggen :)

ydnew 11-02-2003 16:53

Hmmmm *zucht* ik mis echt wat. :(

Studentje 11-02-2003 17:03

Citaat:

fruitvliegje schreef:
:d

:osorry,verkeerde interpretatie

:confused:

Kletsen. Met een l. Niet ketsen dus. :)

Als dat het tenminste was...

Dr. Aep 11-02-2003 17:10

zoenen, knuffelen, meer seksen, tv kijken, drinken, roken, slapen, de laatste tijd: melig worden :D *is niet mijn schuld*

Thomas 11-02-2003 17:57

Knuffelen.

KiMZz 11-02-2003 17:59

Citaat:

jos-fan schreef:
Lekker tegen elkaar aan liggen en nog wat naknuffelen. Dan gaat zij meestal slapen, maar ik slaap meestal pas écht laat, zeker in het weekend. Dus dan kijk ik nog even T.V. terwijl zij lekker tegen me aankruipt en in slaap valt...
(y) (y) Dat lijkt me ook wel wat... Alleen valt mijn vriend meestal als een blok in slaap, en ben IK degene die lang wakker ligt...

Qimm 11-02-2003 18:03

Citaat:

ydnew schreef:
dat gevoel heb ik nou ook

Sikamikanico 11-02-2003 18:48

Tegen elkaar aan liggen en praten, over vanalles en niks, maar soms voeren we dan ook serieuzere gesprekken.

LM 11-02-2003 18:58

Tegen elkaar aan liggen en weer opnieuw beginnen.

elledc 11-02-2003 19:31

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
plassen, soms knuffelen, soms aankleden, meestal slapen

ik ben net een keerl, ik val altijd heel snel na de seks in slaap, moe, bevredigd, en loom:o

idem :D

jos-fan 11-02-2003 19:37

Citaat:

ikheetfroukje zei:

ik ben net een keerl, ik val altijd heel snel na de seks in slaap, moe, bevredigd, en loom :o
Dan ben ik volgens mij net een vrouw... Kan nog niet slapen al had ik het graag... :o

~Dark Voice~ 11-02-2003 19:44

Citaat:

jos-fan schreef:
Dan ben ik volgens mij net een vrouw... Kan nog niet slapen al had ik het graag... :o
Ach, das helemaal niet erg, ik wou dat mijn vriend zo was. Die valt ook altijd als een blok in slaap. En soms heb ik daar een kutgevoel over. Alsof ie alleen seks belangrijk vindt en dan meteen wil slapen :S Maja..

KiMZz 11-02-2003 19:46

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Ach, das helemaal niet erg, ik wou dat mijn vriend zo was. Die valt ook altijd als een blok in slaap. En soms heb ik daar een kutgevoel over. Alsof ie alleen seks belangrijk vindt en dan meteen wil slapen :S Maja..
Idd... Meestal draait ie dan ook nog met zijn rug naar me toe (maar goed we kunnen allebei niet slapen met gezicht naar elkaar toe om de een of andere vage reden) en dan voel ik me echt buitengesloten :o
Een paar weken geleden had ik elke nacht last van slapeloosheid en lag na de sex nog minstens 3 uur wakker terwijl hij zo lekker sliep... Heb er gewoon om gehuild omdat ik niet kon slapen en zo moe was... Dat is nu weer redelijk over gelukkig, maar weet niet waaraan t lag...

@Moon 11-02-2003 19:49

lekker dicht tegen elkaar aanliggen, wat kletsen, knuffelen en later troep opruimen

Sarah 11-02-2003 19:57

bijkomen... knuffelen... troep opruimen, naar wc gaan en/of douchen, praten, slapen

maar 't is dat-ie me wakkerhoudt tijdens het bijkomen, anders zou ik gewoon in slaap vallen...
vlak na orgasme ben je ontspannen en loom, niet vreemd dat je dan gauw in slaap valt, maar zodra je dan even iets anders doet gaat dat lome weg en blijf je wel weer wakker... dus als je niet wilt dat je vriend in slaap valt: ga even iets anders doen (douchen, wandelen, zoiets)

Cootje 11-02-2003 19:59

Citaat:

ydnew schreef:
ik ook :( (n)

ruby soho 11-02-2003 21:22

even liggen, iets drinken, douchen, tv kijken :|, tegen elkaar aanliggen, samen in slaap vallen (meestal ook wel in die volgorde)

Max19 11-02-2003 22:34

ok, first...
- Sigaretjes roken :D
- napraten
- lekker tegen elkaar liggen
- zoenen
- spa blauw drinken :D
- slapen

fruitvliegje 12-02-2003 06:37

Citaat:

Studentje schreef:
:confused:

Kletsen. Met een l. Niet ketsen dus. :)

Als dat het tenminste was...

ik bedoelde kletsen,maar in de andere context van het woord...:)

Jofunu-kun 12-02-2003 06:42

Ligt eraan.. of 't 's avonds of 's morgens is..

's morgens even liggen en dan troep opruimen en douchen..

's avonds lekker lang blijven knuffelen tot we in slaap vallen.. De troep 's morgens met de bijgekomen troep opruimen :D

David 12-02-2003 08:26

mijn vriendin rent meestal met een spoedgang naar de douche

ik hoor dan meestal zoiets van

"bah ,, jakkie , vies, plak, bleeeeeeeeh !"

:)

best wel komisch soms .. maar soms blijft ze ook braaf liggen :D

cha0s 12-02-2003 09:03

samen sjekkie draaien en roken, tegen elkaar aan liggen, knuffelen. :)

Pippeloen 12-02-2003 10:29

eerst plassen en daarna roken.

Zezette 12-02-2003 12:07

Gewoon sigaretje roken...beetje bij elkaar liggen...beetje foefelen en t'is dan were van dadde é :D :D :D

miekmuis 12-02-2003 12:56

Citaat:

StefanLovertje schreef:
troep opruime , en dan voortaan naar de wc gaan tegen de blaasontsteking..
Ja ik ook naar de wc... blaasontsteking zuigt zeg maar best wel...
Nouja en hij gaat ook altijd naar de wc omdat ie dan heel nodig moet...

spacegirl 12-02-2003 14:24

Citaat:

StefanLovertje schreef:
en dan voortaan naar de wc gaan tegen de blaasontsteking..
:confused: dat kreeg je daar toch niet van :confused:

Get Psycho 12-02-2003 15:09

eerst de troep opruimen anders lig je daar lekker mee..
lekker tegen elkaar liggen..ff peukie roken
wat drinken eventueel wc..
weer lekker liggen en dan ff tv kijken

als ik met mn vriend in 1 bed slaap dan moet ikom in slaap te kunnen vallen even 'los' liggen.. heel vaag.
Vertelde mn vriwend pas dattie het zo schattig vond dat als ik dan in slaap was gevallen dat ik dan helemaal tegen hem aankruip..echt zo ver mogelijk...:o:)

StefanLovertje 12-02-2003 16:50

Citaat:

spacegirl schreef:
:confused: dat kreeg je daar toch niet van :confused:
jawel... lees topic: Waarom...

poesiefox 12-02-2003 19:28

Voel je niet buitensloten als hij als een blok in slaap valt. Ze kunnen er niks aan doen. Ik ken er een die In en OP zijn vriendin in slaap is gevallen. Zij heeft zich onder hem vandaan moeten worstelen want ze kreeg hem niet eens wakker.
Dat is wat ik nog het meeste mis door het direct plassen vanwege de blaasontsteking: het heerlijk in elkaar in slaap sukkelen.

kastdeur 12-02-2003 19:57

hey begrijp ik het nou goed( langzaam dringt het ook tot mij hoor...oh joy :rolleyes: )
kun je blaasontsteking krijgen als je na de seks niet gelijk plast? geldt dit voor v/m? en hoe komt dat dan?:o

very drunk driver 12-02-2003 20:02

het nog een keer doen :D

poesiefox 12-02-2003 21:20

Je kunt vreselijk pijnlijke blaasontstekingen krijgen als je na de sex niet plast, en dat geldt vooral voor vrouwen. Door de sex worden er anale(ja sorry) bacterien(die in dat gebied gewoon wonen en daar niet schadelijk zijn) de plasbuis in gewerkt. Daar wonen ze normaal niet, en zijn ze wel schadelijk. Meestal worden ze vrij snel geneutraliseerd door je eigen afweersysteem, maar soms ben je wat vatbaarder. Door het neuken zelf word de plasbuis ook nog eens gekneusd, raakt het slijmvlies iets beschadigd, en kunnen de anale bacterien zich extra goed vermenigvuldigen. Door te plassen worden ze weggespoeld, dus voor het vrijen eerst een glas water drinken is nog het beste. En meteen plassen, niet na een paar uur. Neem ook iedere dag extra vitamine C, dit helpt het slijmvlies om sterker te worden. En ook de dag erna veel thee drinken en veel plassen. Ook een hele goeie tip: WASSEN voor de sex, allebei. Gewoon met water, geen zeep. Ieder een eigen washandje.
Nog een tip: probeer een andere houding, die zo min mogelijk kneuzing oplevert. Welke, dat hangt af van jullie eigen anatomie. De lepeltjeshouding is de classic. En doe het een beetje voorzichtig. De druk van hem in jou werkt net zo goed als de wrijving, misschien moeten jullie er allebei even aan wennen, maar het is DE methode voor een G-spot orgasme.
Tip 3, een condoom. Vaak kan je afweersysteem best tegen je eigen anale bacterien opboksen, maar niet tegen de vreemde van hem. Die verstoren het evenwicht.

Miss Fat Booty 12-02-2003 23:18

tegen hem aanliggen...btje kletsen...lachen....muziek luisteren....

bitsj 16-02-2003 14:31

Even liggen, beetje slap lullen en slapen.

Origineel he.

Meissie16 25-02-2003 17:42

Wat bedoelen jullie met troep opruimen?

xlottex 25-02-2003 17:50

(n) waarom ROKEN??? :( dat vat ik egt niet hoor

SuperS 25-02-2003 19:08

Citaat:

poesiefox schreef:

De lepeltjeshouding is de classic.

en hoe moet die?

mathfreak 25-02-2003 19:27

Citaat:

SuperS schreef:
en hoe moet die?
Meisje en jongen liggen op hun zij, de jongen achter het meisje.
*Met dank aan Chimera, aangezien ik dit aan een van zijn replies heb ontleend*

StefanLovertje 25-02-2003 19:29

Citaat:

mathfreak schreef:
Meisje en jongen liggen op hun zij, de jongen achter het meisje.
*Met dank aan Chimera, aangezien ik dit aan een van zijn replies heb ontleend*

lijkt me lastig

Muizzz 25-02-2003 19:41

meestal gewoon liggen of knuvvelen.
of nog een keer.
of ik rook een sigaretje (hij rookt niet)
of onder de douche
of slapen.
meestal val ik eerder in slaap als hij.

AlmereGirl 26-02-2003 15:08

Knuffelen, zoenen, roken, kletsen.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.