![]() |
angst
ok
ik zat op een avond na te denken en ik kwam eigenlijk tot een raar gedacht ik ben al lang niet meer bang voor de dood en vraag me dan ook af als ik geen angst meer heb voor de dood why zou ik dan eigenlijk nog leven? als alle angst is verdwenen zou je dan niet beter gewoon kunnen sterven? want wat stopt me nog om uit het raam te springen bv ik weet het het is een beetje vaag maja |
Hopen (op hoop)
|
Citaat:
waar zou ik nog hoop in kunnen hebben niets eigenlijk ben men hoop in alles verloren liefde, vriendschap, ouders, school leven gewoon alles eigenlijk dus majah maybe voor andere kan da wel waar zijn |
Als je niet bang bent voor de dood, ben je dan misschien bang voor het leven (of meer wat erin kan gebeuren)?????
Je maakt er geen einde aan omdat er vast wel mensen zijn die om je geven en dat is belangrijk. Liefs Shania |
Citaat:
|
Achja.. beetje overleven zou ik zeggen, over tijdje heb je geen last meer.
|
Citaat:
vervelende is dat ik grotendeels alleen zen en da ik bijna iedereen verloren zijn |
Ik moet zeggen dat ik ook niet bang voor de dood ben, als ik dood ga, heb ik daar zelf toch geen last van. De reden waarom je dan toch nog moet blijven leven? In eerste instantie natuurlijk voor je familie en vrienden, want zij zullen er wel last van hebben. En ik denk ook altijd maar aan dat er misschien nog een dag komt, die ik echt niet had willen missen! Als je dood bent mis je die dag natuurlijk niet, maar als je ervanuit gaat dat je maar 1 keer leeft, moet je daar wel zo lang mogelijk van profiteren...Het is zoiezo niet gezond als een mens geen overlevingsdrang heeft denkik..dan zouden wij er allemaal niet zijn!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |