![]() |
het liefhebben van de wereld.
"hebben jullie ooit ja gezegd tegen één lust? O, mijn vrienden, dan hebben jullie ook ja gezegd tegen alle pijn. Alles is door ketens, draden, liefde met elkander verbonden; hebben jullie één maal ooit twee maal gewild, hebben jullie ooit gesproken: 'Je bevalt mij, geluk! flits! ogenblik!, dan wilden jullie dat alles wederkomt! Alles opnieuw, alles eeuwig, alles door ketens, draden, liefde met elkander verbonden - o, dan hebben jullie de wereld lief gehad."
-Zarathoestra- hebben jullie de wereld lief? |
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Alopecia (18-12-2001).] |
Ik heb alleen gelezen: heb je de wereld lief?Daarop heb ik een tegenstrijdig antwoord. Ja, want de dieren en de natuur zijn prachtig. En het is mooi dat mensen elkaar lief kunnen hebben. Nee, want er komt veel meer criminaliteit voor, en verkrachtingen. Waar ben je nog veilig? Er zijn drankproblemen, drugsproblemen enz. Liefs Shania |
ik geloof dat er nog veel aan de wereld moet veranderen voordat ik hem écht lief kan hebben
|
Citaat:
|
:eek: :evil: :confused: :o :cool: (y) :| :D :rolleyes: (n) :s ode aan zarathoestra :) ;) :mad: :bloos: :nono: :( :p
|
(heel) soms
|
Wat een up. :|
|
Daar gaat een slotje volgen.
|
auw..
slotje? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |