Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik mis iets.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=374579)

sweet dreams 11-02-2003 15:33

Ik mis iets..

Hoi...

Ik heb echt een k*t gevoel!
Ik mis echt iets in me leven!
een vriend!
Als ik een meisje/meisje, meisje/jongen ;)
zie lopen benk vet jaloers!
Ik ga echt niet zoeken, want dan word het nix.
Maar ook een probleem is dat er oudere mannen van rond de 26 op me vallen.
kan iemand me helpen hoe ik hier minder aan ga denken, en me zo "leeg" voel? :(

Alvast bedankt!

Veel liefs Dream

@Moon 11-02-2003 16:13

Citaat:

sweet dreams schreef:
k ken dat gevoel :( Verschrikkelijk is dat... k denk toch gewoon wat afleiding zoeken. Lekker leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen. Tsja...en verder...geen idee.

whizzer 11-02-2003 16:32

Ik ken dat gevoel ja :( maar de meisjes hier....tjsa, ik weet niet, gewoon niet mijn type hier waar ik woon enzow......., en ik ga ook nietecht op zoek ofzow, want dan vind je het niet

ydnew 11-02-2003 16:41

Citaat:

sweet dreams schreef:
Hoi...

Ik heb echt een k*t gevoel!
Ik mis echt iets in me leven!
een vriend!
Als ik een meisje/meisje, meisje/jongen ;)
zie lopen benk vet jaloers!
Ik ga echt niet zoeken, want dan word het nix.
Maar ook een probleem is dat er oudere mannen van rond de 26 op me vallen.

Alvast bedankt!

Veel liefs Dream

Ik begrijp wat je bedoelt, er zijn wel jongens die je leuk vinden enzo, maar je wilt iemand waarvoor je echt wilt gaan. Maar je moet maar denken hij/zij komt wel. Soms zit i k er ook erg mee maar dan bedenk ik me dat ik met mijn vriendinnen kan afspreken wanneer ik wil, heb lekker tijd voor mezelf, niemand die mijn hart breekt weet je vrijgezek zijn kan ook lekker zijn hoor. Ook al mis je soms een arm om je heen of het gevoel dat je veel voor iemand betekent.

sweet dreams 11-02-2003 16:46

Jah.. life is hard.. :(

Maar kop op, we komen hem of haar wel tegen! :D

Liefs Dream

whizzer 11-02-2003 17:43

oh ja, als je je alleen voelt en je daarom (ook) een partner wil, heeft het geen zin. Een partner geeft je wel gezelschap,. maar helpt niet tegen eenzaamheid, dat ligt meer aan jezelf. Maarja, dat ondervind ik liever zelf:D

Ditchie 11-02-2003 17:46

Citaat:

sweet dreams schreef:
Jah.. life is hard.. :(

Maar kop op, we komen hem of haar wel tegen! :D

Liefs Dream

Dit klinkt allemaal wel érg dramatisch. Je bent nog jong...geniet een beetje van je vrijheid. Het komt vanzelf...:)

Lakitu 11-02-2003 18:11

Ik heb geen vriendin, maar ik heb een stuk of twee 'gewone' vriendinnen waarvan ik weet dat ik veel voor ze beteken. Zie het maar een beetje als een surrogaat, want de fysieke drang naar een meisje (seks) heb ik niet echt.

sweet dreams 11-02-2003 18:38

Citaat:

Ditchie schreef:
Dit klinkt allemaal wel érg dramatisch. Je bent nog jong...geniet een beetje van je vrijheid. Het komt vanzelf...:)
Njah.. komt misschie iets TE over.. maar ik heb wel behoefde aan iemand voor wie ik speciaal ben, en savonds lekker bij kan liggen... you know :D

Useless_Id 11-02-2003 18:57

jah ach, kom meer in gelegenheden, dan kom je vanzelf iemand tegen lijkt me........ bij mezelf kunnen vrienden deze leegte ook opvullen, als die er is dan.

Lakitu 12-02-2003 16:41

Citaat:

sweet dreams schreef:
Njah.. komt misschie iets TE over.. maar ik heb wel behoefde aan iemand voor wie ik speciaal ben, en savonds lekker bij kan liggen... you know :D
*fluit*
Hierrrr!

:p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.