![]() |
Ik mis iets..
Hoi...
Ik heb echt een k*t gevoel! Ik mis echt iets in me leven! een vriend! Als ik een meisje/meisje, meisje/jongen ;) zie lopen benk vet jaloers! Ik ga echt niet zoeken, want dan word het nix. Maar ook een probleem is dat er oudere mannen van rond de 26 op me vallen. kan iemand me helpen hoe ik hier minder aan ga denken, en me zo "leeg" voel? :( Alvast bedankt! Veel liefs Dream |
Citaat:
|
Ik ken dat gevoel ja :( maar de meisjes hier....tjsa, ik weet niet, gewoon niet mijn type hier waar ik woon enzow......., en ik ga ook nietecht op zoek ofzow, want dan vind je het niet
|
Citaat:
|
Jah.. life is hard.. :(
Maar kop op, we komen hem of haar wel tegen! :D Liefs Dream |
oh ja, als je je alleen voelt en je daarom (ook) een partner wil, heeft het geen zin. Een partner geeft je wel gezelschap,. maar helpt niet tegen eenzaamheid, dat ligt meer aan jezelf. Maarja, dat ondervind ik liever zelf:D
|
Citaat:
|
Ik heb geen vriendin, maar ik heb een stuk of twee 'gewone' vriendinnen waarvan ik weet dat ik veel voor ze beteken. Zie het maar een beetje als een surrogaat, want de fysieke drang naar een meisje (seks) heb ik niet echt.
|
Citaat:
|
jah ach, kom meer in gelegenheden, dan kom je vanzelf iemand tegen lijkt me........ bij mezelf kunnen vrienden deze leegte ook opvullen, als die er is dan.
|
Citaat:
Hierrrr! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |