![]() |
Wat Is Het Belangrijkste
voor mensen; je reputatie of hoe je over jezelf denkt?
|
Hoe je over jezelf denkt.
|
Citaat:
|
Inderdaad, hoe je over jezelf denkt!!!!
|
hangt er maar net vanaf
|
Citaat:
|
alle 2.
maar ik denk dat ik in de meeste gevallen voor hoe ik over mezelf denk kies.... |
Natuurlijk is hoe je over jezelf denkt belangrijker!!
Maar helaas kan de manier waarop je over jezelf denkt behoorlijk worden beïnvloed door je reputatie. Als iedereen tegen je zegt dat je dom bent (hoe anderen over jou denken dus) ga je dat ook over je zelf denken...tenminste bij veel mensen werkt dat zo |
Staan in verband met elkaar ..
|
Citaat:
aan de hand van hoe je over jezelf denkt, heb je bepaalde normen en waarde, en daar ontstaat je reputatie uit.. |
Citaat:
|
Geen van beide is voor mij relevant, want hoe anderen over mij denken is voor mij arelevant maar hoe ik over mezelf denk wil ik eigenlijk ook niet weten. (paradoxaal).
Niet dat ik er naar handel, maar boeie, ik zou het wel willen. |
Hoe je over jezelf denkt.
|
ach, beide wil ik niks van weten... een reputatie heb ik niet echt, en ik wil niet over mezelf nadenken!
|
ag..hoe je over jezelf denkt is het belangrijkste..
tuurlijk is het leuk om een goede reputatie heb, maar be youselve, het heeft absoluut geen zin om een andere rol te gaan spelen, dat werkt alleen maar averechts.. |
hoe je over jezelf denkt
|
over jezelf
tog? |
ik vind het belangrijk dat ik mezelf ok vind en dat vind ik duss.........
sorry dit is niet arogantie maar gewoon naja iedereen anders mag denken over me wat tie wil maar ik ben tevree met mezelf. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |