![]() |
Emile Ratelband slachtoffer oplichter
Emile Ratelband slachtoffer oplichter
Uitgegeven: 11 februari 2003 15:17 Laatst gewijzigd: 11 februari 2003 16:00 AMSTERDAM - Positiviteitsgoeroe en (ex-)politicus Emile Ratelband is vorige maand slachtoffer geworden van een oplichter. Deze zou hem een band bezorgen waarop duidelijk zou worden dat Gerrit Zalm meer weet over de moord op Pim Fortuyn. Ratelband achtte die geschiedenis niet onmogelijk en investeerde enkele duizenden euro's in het verkrijgen van de band. Die kwam nooit. De aanbieder van de tape noemde zich Carlos Tuanakotta. Na enig onderzoek bleek het te gaan om dezelfde man die zich in 2001 opwierp als de redder van voetbalclub Vitesse. Tuanakotta, die zich destijds bediende van de voornaam 'Rocky', zou Vitesse helpen aan een sponsor voor een bedrag van 100 miljoen dollar. Toen de verzamelde pers deze sponsor tijdens een persconferentie zou ontmoeten, kwam echter niemand opdagen. Het verhaal bleek een hersenspinsel van Tuanakotta. In het TROS-televisieprogramma Opgelicht van donderdag 13 februari wordt uit de doeken gedaan dat 'beroepsfantast' Tuanakotta in de afgelopen twee jaar niet heeft stilgezeten. Zo benaderde hij ook de noodlijdende voetbalclubs AGOVV en NAC met reddingsplannen, de schaatsploeg van Spaarselect, autocoureur Christijan Albers en recentelijk de Nederlandse Volleybal Bond (NeVoBo). De NeVoBo reageerde aanvankelijk zeer geïnteresseerd toen Tuanakotta het bedrijf Fly Emirates als mogelijke sponsor naar voren schoof, maar zag uiteindelijk in dat de man helemaal geen geld te vergeven had. Haha, een oplichter wordt slachtoffer van een oplichter! Net Goed!!! |
tss...die Tuanakotta mogen ze ook ff snel oppakken met zijn triest oplichtpraktijken altijd (n)
|
Citaat:
(Ik had t al gelezen..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe :D
|
Whaha. Leuk. Hoop dat die man een behoorlijke celstraf tegemoet kan zien. (y)
|
Ik kan niet* geloven dat Ratelband zo'n grote idioot is.
*wel |
Lekker voor Emile. Ik kan er niet mee zitten.
Maarre.. hoe wou hij de link tussen Gerrit Zalm en Pim Fortuyn leggen? Zalm was toen geen lijsttrekker, en de VVD was echt niet de voornaamste tegenstander van Pim. |
Als je daar intrapt, verdien je het om opgelicht te worden.
Ik ga hem ook maar es een paar 1000 euro aftroggelen als dat zo makkelijk is denk ik ;) |
En jullie weten ook allemaal hoe die oplichter te werk is gegaan en wat Ratelband allemaal verteld is zeker?
|
Dat staat in het artikel: dat Zalm de hand zou hebben gehad in de moord op Fortuyn.
Als je dat gelooft, ben je dom. |
Als je het zonder argumentatie gelooft wel, misschien heeft die vent wel een gigantisch mooi en geloofwaardig verhaal opgehangen. Maar ja, als iemand van rechts zoiets overkomt is hij dom, iemand van links is gewoon het slachtoffer geworden van een gehaaide oplichter.
|
Citaat:
|
lachen man :) hij mag willbrord ook ff oplichten vinnik, zon enorme lul
|
Citaat:
Je kan zelf ook wel bedenken dat hij er een mooi en geloofwaardig verhaal bij verteld. Maaar dat gaan ze echt niet in een artikel neerzetten..!! Nee, nix rechts links. Hét feit dat je zoiets gelooft is gewoon dom. WTF heeft dat nou weer met rechts links et maken? :rolleyes: |
Citaat:
Hoe kan je nou geloofwaardig maken dat Zalm ooit zoiets zou doen, en dat dat bovendien nog gefilmd is??? Da's toch je reinste onzin. Dat jij direct weer in dat links-rechts gezeik schiet zegt meer over jou dan over mij. |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
toch wel ironisch op een bepaalde manier
Een oplichter wordt zelf opgelicht :D |
Iemand die daar in trapt vraagt er ook om, net zoals mijn buurman die wist te vertellen (na betaling van 3000! dollar, voor een jaartoegang tot een internet-nieuw-site) dat de VS Irak 21 februari 2003 aan zou vallen.......
Zulke mensen moet eigenlijk wel beschermd worden, al kan ik me lach moelijk onder drukken :D, t zal m wel leren.... |
Citaat:
|
netjes!! (y) :D
|
Dit verhaal was idd bij Opgelicht en ik heb het gezien, woei :D
Die man had verteld dat hij een video had van een bijeenkomst van de VVD, waarbij Zalm net een paar glaasjes teveel wijn had gedronken, en toen gezegd zou hebben: "Als Marijnisse zo blijft stijgen, dan zullen we met hem hetzelfde doen als we met Fortuyn gedaan hebben" of iets van een dergelijke strekking.... Die man was trouwens ook degene die had verteld dat hij iets had met Patricia Paay. Een echte professionele leugenaar, dat ze nog bestaan :) zijn laatste actie was wel zijn coolste trouwens :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |