![]() |
[ATWT] Wie is Damian?
Heej...
Vandaag zag ik dat Damian terug is in ATWT. Kan iemand me vertellen wie hij precies was (wat hij gedaan heeft, karakter, relaties etc...)? Ik weet dat hij de biologische vader van Luke/Luciano is en dat hij en Lily een relatie hadden. Groetjes |
ja wie is dat :confused:
|
ja dat is ook alles wat ik van hm weet. Was hij niet omgekomen trouwens in een vliegtuigongeluk? of was hij gewoon niet meer gevonden toen?
|
hij is gewoon weer een van de ronsels van Lily, ze heeft een kind van hem Luke dus...naja en ik dacht dus dattie dood was, maar blijkbaar niet dus :s
|
iemand trouwens ENIG Idee wie diego heeft vermoord???
Ik kijk t sinds 2 maanden na de moord dus niet meer (klote series was toch wel erg verslavend) maar volgens mij is die moordenaar nooit bekend geworden :confused: |
Damian is de ex man van Lily. Luke is zijn zoon, en dus niet van Holden. Hij had een gestoorde moeder, en een oom. Volgens mij had 'ie verder geen familie in de serie. Zijn moeder had zijn oom vermoord :cool:
Tsja, volgens mij zat hij ergens in een klooster ofzo :confused: Maar wanneer is hij dan terug gekomen? Kijk ik één keertje niet... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel meer het wie wat waar en waarom |
Citaat:
Ik kopier die tekst maar niet cuz anders lezen mensen het die nog niet willen weten wat er gaat gebeuren.. |
Damian Grimaldi zat enkele jaren geleden, ik meen van 1993 tot 1996 in de serie, en daarna nog een maand of wat, en is getrouwd geweest met Lily; hij was haar derde man. Met haar kreeg hij Luke Grimaldi/Snyder/Walsh. Rond 95/96 heeft Damian zaken gedaan oid met Umberto Malzone, die het vliegtuig waar Damian inzat sabotteerde. Damian werd dood gewaand en Umberto kwam naar Oakdale als Diego Santana (mijn favoriete karakter). Lily ontmaskerde hem op hun trouwdag (hij had haar enigszins versierd) en schoot op hem, maar later bleek dat Kirk Anderson de moordenaar van Diego was. David heeft later geregeld dat Kirk niet naar de gevangenis hoefde daarvoor. Damian is later teruggekomen, nadat hij in een klooster is opgeknapt van het geheugenverlies dat hij door de vliegtuigcrash had opgelopen. Na een tijdje laat hij Holden en Lily met rust en gaat hij (geloof ik) het klooster in...
|
Citaat:
Dus Lily, Luke & Holden zouden Damian dus eigenlijk niet moeten vrezen.. Umberto Malzone/Diego Santana vond ik leuk vroeger :) Volgens mij was er een verband tussen hem en Pilar Domingo (waar mijn nick van afgeleid is), mr ik ben vergeten wat. |
Citaat:
Nou, eigenlijk zouden ze hem niet moeten vrezen nee. Damian heeft toentertijd vredig afscheid genomen en de relatie van Holden en Lily geaccepteerd. Ware het niet dat hij nu wel slechte zaken komt verrichten naar mijn goed weten (getuige ook het pistool in zijn achterzak gister) Pilar Domingo (gespeeld door Rosa(line?) Sanchez als ik me niet vergis) heette eigenlijk Maria Malzone en was Umberto's zus. Zij was de enige die zijn ware identiteit kende en Umberto had een zwak voor haar. Toen hij Pilar vertelde dat ze haar mond moest houden, heeft Lily uiteindelijk gehoord dat hij Umberto was! Pilar is daarna naar Spanje gegaan en Mike is haar uit liefde achterna gegaan! |
Citaat:
heej weet jij dan ook nog wat er nou ook alweer met die moeder van damien gebeurde, ik erger me eraan dat ik dat niet meer weet.. viel die nou van het dak ofzo?? |
Citaat:
|
Wat zijn Lisa en Damian eigenlijk van elkaar? Dat snapte ik nooit... tante-neef ofzo?
Ik begon met kijken ongeveer toen die Umberto kwam enz |
Citaat:
|
:eek: Schande dat je/jullie t niet wist/en! :p Zelf ik, die overigens maar af en toe even kijkt, wist dat. :D Ok ok, niet iedereen keek vroeger ook weleens.. :)
|
Citaat:
iets met een e in ieder geval, ik weet wel nog dat ze gek was, en dat ze heel engig om het leven kwam. owja ze wilde lily vermoorden, en toen had ze iets ergens opgesmeerd.. waarom weet ik dat niet meer.. vervelend |
Citaat:
Ik weet het eigenlijk wel zeker ;) Nadat hij geopereerd was, lag hij in het ziekenhuis, en toen heeft die moeder iets met 'm uitgehaald, waardoor hij stierf. En ze gaf John de schuld van zijn dood. |
:eek: wat mensen allemaal weten..
ik vond het al heel wat dat ik wist dat het damian was :D |
Me ook atwt fan!
Spoilerrrrrrrrr(voor zo ver ik me nog kan herinneren) Damian gaat Rose, Lily, en Emily ontvoeren want hij wilt Luciano houden :o |
waarom in hemelsnaam Emily?? dat mens komt in elk verhaallijn wel een keer voor, terwijl ze d'r eigenlijk niets mee te maken heeft!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |