![]() |
Blote peuter???
In je blote kont dansen, in je blote kont skiën en in je blote kont over het schoolplein rennen. Dat is zo'n beetje waar Sjinchan over gaat. Een afgrijselijk getekende tekenfilm op Foxkids over een peuter die het leuk vind om om de vijf seconden z'n broek te laten zakken.
Ben er meteen helemaal verslaafd aan. :D Meningen? |
ik denk dat dit een hele zieke verslaving is...
|
Hmmm. Hoe-laat? :D
|
Is wel grappig de eerste keer, maar na een tijdje zijn de grappen meer van 't zelfde. Maar kan eerlijk gezegd niet genoeg krijgen van die bibberige tekenstijl (y)
|
Citaat:
komt omdat ze zichzelf nogal grappig vinden en dus constant zitten te lachen :D |
o ja die zoon japans getekende maar dan wel zo simpel dat het vet wordt... die gast idd extreem vaak in zun blote reet over het scherm danst, met zoon leraar die gezochte crimineel is, twee depressieve ouders... is wel euh hoe zeg je dat...
|
owwww dat moet ik is even gaan bekijken :D
|
Lijkt me ronduit K*T.
(net als die vage Nickolodeon cartoons, Bl;ech) |
Het lijkt me nogal... ziek. wat is dat voor een geschifte peuter, kunnen ze geen touw om zijn broek lijmen, waardoor de broek niet meer uit /kan/ gaan?
Niet leuk. bah. |
Ik neem aan dat dit programma gemaakt is voor pedo's?
|
Citaat:
|
Leuk, heb je over 2 jaar allemaal kinderen die om de 5 minuten hun broek laten zakken. Allemaal jonge potloodventertjes :p
|
Nog nooit gezien :eek: :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |