![]() |
Pleurez
De emoband dus: Bestaande uit:
86dagreed Fagot/klokkennoten, Screams & Vocals (?) roel - gitaar willem - bass en HOBO rutger - drums, xylofoon deadnation - gitaar Aldus... kapsels worden verzorgt door Rutger Oefenruimte... hadden we die al? |
Citaat:
PS dit wordt een serieuze topic, dus geen gezeik hier OK?? |
Citaat:
|
Misschien nog idee om een 2e zanger erbij te nemen? of kan een van jullie nog zingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
kunnen we duo-zingen |
Waarom mag ik niet meedoen met jullie bandje? :( :(
Jullie krijgen allemaal lollys van me als ik mee mag doen. |
ik ben fan
|
Citaat:
|
:D
oefenen...... |
Citaat:
|
Ik meld me aan voor streetteam/groupie status (y)
|
Hey via progs is niks gasten!
|
Ik weet een coole naam voor jullie band:
The Als Je Maar Emo Band |
Citaat:
:mad: grmbl |
Ik solliciteer als roadie. (y)
|
we hebben nodig:
- geluidstechnicus - biertechnicus - gitaartechnicus - drumtechnicus - bastechnicus - hobotechnicus - fagottechnicus - xylofoontechnicus - klokkennotentechnicus - soundchecktechnicus - calgontechnicus - tmftechnicus - mtvtechnicus - eurosporttechnicus - zaaltechnicus - monitortechnicus - dradentechnicus - versterkertechnicus - radiotechnicus - groupietechnicus |
en iemand die me wil pijpen onder het drummen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik laat alleen effe de mogelijkheden voor de mannelijke drumtechnici onder ons open. |
Citaat:
|
Citaat:
|
this was supposed to be a serieus thread
|
Pleurez gaat ook echt spelen.
wanneer? |
gaytechnicus
truetecnicus 'k bedoel ik zoek nog werk ;) |
ik word wel groupie...
en als dat niet werkt, word ik hippie. Deal? >> Eej, als jullie serieus een bandje op gaan starten: veel plezier en veel succes dan :) |
Citaat:
maargoeed, wat een vet plan een band! maar wonene jullie zo dicht bij elkaar enzo dat je daadwerkelijk kan oefenen? nou ja, de problemen hebben jullie vast wel over msn ofzo besproken. leuk! als jullie optreden kom ik kijken :) |
Citaat:
We gaan wel echt oefenen hoor! Lijkt me wel vet geen 'bij elkaar gezochte band' mar een eerste 'forum band' :P |
Citaat:
|
weet iemand een plek met amps en drumkit waar je zo eens kan repeteren........?
|
Ik voel me weer buitgensloten :(
|
Waterfront in Rotterdam hehehe. Verder door heel t land oefenruimtes hoor. Gewoon zoeken naar popcentra etc.
|
Ik stel mezelf gratis ter beschikking als biertechnicus, zolang als ik maar niemand hoef te pijpen onder het bierdrinken ;)
|
ik solliciteer hierbij voor gitaartechnicus. en gerlo moet ook een technicus worden, das gezellig tijdens de wereldtournee's (y)
|
jullie kunnen mij wel inhuren als groupie
|
wonen jullie trouwens niet een beetje ver van elkaar hmm?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent maar de drummer dude....Gitaristen zijn first in line na de zanger he. Drummers komen pas na roadies.
|
Citaat:
|
Ha ik vind jullie allang niet meer underground, veels te commercieel pff pff (n) (n)
|
Citaat:
:( |
Citaat:
:p |
nee dat verziekt de labiele, emotionele sfeer die rond ons heen hangt! :mad: :D
|
ik ben biertechnicus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |