![]() |
Deconstruction Tour 2003
De eerste bevestigde bands:
NOFX, Boysetsfire, Thrice, The Bouncing Souls, The Real McKenzies, Fabulous Disaster,Strung Out Data zijn nog niet bekend. Dus erg cool dat Boy Sets Fire weer komt(ook met nieuwe cd dan). Bron: www.punkbands.com/news www.purerock.de |
van mij mag het zo blijven, kunnen alle bands tenminste langer spelen dan een half uurtje ofzo
|
Hoe duur is dat? En komt dat in de 013? Ik wil namelijk NOFX wel zien (y) .
|
Citaat:
|
ow ik ga er zeker weer heen hoewel het toen in de heiniken hell hall wel tegenviel
|
Gut ze blijven me verbazen met die decotour. Over onoriginele line-ups gesproken. Neem eens een fakkin risico zeg jezoes...
|
Ik ben er 100% zeker...
|
En nu moeten ze nog in nederland komen meestal is die veel anders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er ook nog leuke bands komen kom ik heel misschien wel ja.
|
Citaat:
|
Strung out ook nog las ik net (y)
|
Citaat:
|
nou ja, netjes :)
|
Wooh. Dan ga ik.
|
zijn allemaal bands diek thuis noooit luister...
NOFX, wel leuk om live te zien natuurlijk maar jah is ook al de 3de keer dit jaar... Boysetsfire, is ook wel leuk... Thrice, kenk nie... The Bouncing Souls, vink geweldig maar ook al vaak gezien... The Real McKenzies, kenk nie goed genoeg... Fabulous Disaster, walgelijke klote band... Strung Out wel gaaf om weer te zien, lang geleden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga (y)
|
tja waarschijnlijk ga ik ook.
|
ik ga zeker, maakt nie uit hoe wat waar wanneer hoeduur enzo...
HEMELS |
Citaat:
|
Ik wil de pret niet drukken, maar vorig jaar kwamen dezelfde Duitse sites ook het vroegst om de line up, waar vervolgens uiteindelijk maar 2 bands van speelden... Ik hoop dat het nu wat beter loopt (Bij de punk-o-rama tour waren ook weer een hoop veranderingen dit jaar, en uiteindelijk is die zelfs helemaal uit elkaar gevallen... ik mag hopen dat NOFX en Strung Out idd komen...)
|
Boysetsfire. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ikke ga niet
|
Afgelopen editie waren die vliegtuigen ook allang opgeruimd toen de namen die uiteidelijk niet kwamen bekend werden gemaakt, om jullie effe gerust te stellen ;)
maar om eerlijk te zijn, (bijna) al die bands waren afgelopen jaar al in Europa. Beetje jammer. |
Joh. Vet. :(
|
Citaat:
pos/neg??? |
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee. ik ben er niet. dus ik kan niet. en dat vind ik wel :( :( |
hmm wel een erg koele lineup :) zeker als NOFX ook komt.. wanneer is decon 2003 eigenlijk??
|
vet :) daar ga ik wel heen hoor
|
STRUNG OUT!!! en NOFX mag er natuurlijk ook wezen. Ik ben dr (tenzij ik in die week toetsweek heb :mad: )
|
Strung Out & NOFX is belangrijker dan een toetsweek :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |