![]() |
Dromen...
Dromen
dromen over vrijheid die eerst lang geleden nu overal haar leven leidt dromen over alle mooie dingen lieve woorden die de duisternis je heeft ontnomen dromen over je verdrietige gezicht maar door een lieve glimlach toch een klein momentje opgelicht dromen om heel eventjes maar toch wel de pijn te ontkomen........ slecht gedichtje weer eens van mij :o..., maar ik post um toch maar :o |
mooi
|
Hmm..Leest lekker weg, mooi..Roept herkenbare gevoelens op en ook dat draagt daar natuurlijk toe bij. 1e strofe houdt je aandacht bij het gedicht, is imo het beste. Laatste strofe sluit het goed af. Beetje voorspelbaar, omdat ik zelf ook vaak zo eindigde met gedichtjes en het ook vaak in andere gedichten terug zie. Middenstuk, 2e+3e strofe, is minder. 3e valt wat mij betreft echt helemaal uit de toom. Te lange zinnen in vergelijking met de rest, loopt minder goed.
Al met al toch een goed gedicht. |
Ik vind het ook best goed.
Ben nu alleen niet in de stemming om lange replys te geven, vanwege verkoudheid en koorts. Volgende keer beter. :o |
hij is zo mooi!!!
je moet echt af van het idee dat je gedichten niet mooi zijn, want hij is heel mooi, en duidelijk... *klapt voor jou* (y) |
Citaat:
|
gevoelsmatig erg mooi en vast aansprekend voor een hoop mensen, maar je ritme en schrijven op zich is minder mooi, je zegt weinig tot niets en gebruikt veel te veel herhaling naar mijn mening...
succes wederom... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |