Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Waarom... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=374763)

KiMZz 11-02-2003 18:00

Waarom...

...moeten jongens altijd naar de WC na de sex?

Soms verpest dat de sfeer een beetje om t zo maar te zeggen!!

Thomas 11-02-2003 18:01

Geen idee, ik moet ook altijd plassen. Ophouden heeft dan ook geen zin, he!

Lakitu 11-02-2003 18:28

Ik moet ook plassen na seks. Ik denk dat het te maken heeft met dat de urine tijdens seks wordt opgehouden door het lichaam omdat deze het zaad vernietigt. Als het dan opeens weer 'vrij spel' krijgt, moet het er denk ik gewoon even uit. :)

Maar ik ben ook geen dokter.

StefanLovertje 11-02-2003 18:28

als ik jou was zou ik als meisje ook maar gaan... want je kan er blaasontsteking van krijge als je dat nooit doet...

tenminste dat is bij mij zo :o hoort trouwens de dokter ook te adviseren zei mijn zus... maarja had ie dus bij mij nie gedaan en toen wast mis...

Sikamikanico 11-02-2003 18:50

Ehm, ik ben nog nooit naar de WC gegaan, (direct) na sex :confused:.

Cerberus 11-02-2003 18:53

ik hoef nooit te pissen na sex..
vaag gedoe.

LM 11-02-2003 18:57

Dat had ik vroeger ook altijd :(
Nu niet meer (y)

Cootje 11-02-2003 19:01

ik ook niet meer, tenminste alleen als ik staand klaarkom ! :confused:

heel raar, als ik in bed liggend klaarkom dan hoef ik niet te pissen. meestal pis ik voor de sex is wel zo makkelijk :p

KiMZz 11-02-2003 19:13

Citaat:

StefanLovertje schreef:
als ik jou was zou ik als meisje ook maar gaan... want je kan er blaasontsteking van krijge als je dat nooit doet...

tenminste dat is bij mij zo :o hoort trouwens de dokter ook te adviseren zei mijn zus... maarja had ie dus bij mij nie gedaan en toen wast mis...

Hmm heb 1x blaasontsteking gehad maar das al maanden terug. Ging vanzelf over, ben ook nie naar de dokter geweest ofzo. Verder geen last van, maar waarom moet je dan perse naar de plee als meisje als je zo kan voorkomen dat je blaasontsteking krijgt? Ik hoef nooit naar de wc na sex hoor :confused:

elledc 11-02-2003 19:21

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Hmm heb 1x blaasontsteking gehad maar das al maanden terug. Ging vanzelf over, ben ook nie naar de dokter geweest ofzo. Verder geen last van, maar waarom moet je dan perse naar de plee als meisje als je zo kan voorkomen dat je blaasontsteking krijgt? Ik hoef nooit naar de wc na sex hoor :confused:
Blaasontsteking ontstaat door de bacterien die na de sex vrijkomen uit de vagina en zo in de urineblaas terechtkomen (meisjes krijgen dat vaker want urineblaas bij meisjes is korter dan bij jongens en geraken dus sneller in de blaas nog voordat ze afsterven)

Mijn vriend moet nooit plassen na sex maar ik juist wel, door de druk op de blaas. En trouwens het is inderdaad beter voor het meisje te gaan plassen, zo voorkom je een blaasontsteking (heb ik al twee maal gehad, is grof pijnlijk (n)

KiMZz 11-02-2003 19:43

Nou niet pijnlijk... Wel zwaar irritant!! Constant t gevoel dat je moet plassen en als je op de wc zit niks behalve een beetje brandend gevoel...

Sarah 11-02-2003 19:53

geloof niet dat mijn vriend per se naar de wc moet als we net sex hebben gehad... ex-vriend ook niet...
ik wel, maar ik kan het dan nog wel lang genoeg ophouden om uitgebreid na te knuffelen

elledc 11-02-2003 19:56

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Nou niet pijnlijk... Wel zwaar irritant!! Constant t gevoel dat je moet plassen en als je op de wc zit niks behalve een beetje brandend gevoel...
Ik vond het wel pijnlijk, kon me op niks concentreren, brandde constant tussen me benen, had zelfs rillingen en koorts gevoel. Heb tweemaal antibiotica genomen, was dan over.

beestje 11-02-2003 20:11

ik moet vaak ook naarde wc vlak na de sex :o:s

StefanLovertje 11-02-2003 20:32

ja dat klopt.. 't kan een irritant gevoel geven en pijnlijn.. ik heb dus 2 keer die pijn gehad.. (verder nix voor genomen) en dus een week heel erg irritant gevoel.. en toen begon ik bloed te plassen.. toen kwam het dus ook zo ver dat het niet meer vanzelf over ging en mijn blaas langzaam aan kapot ging.. toen kreeg ik dus ook antobiotica... (laatste keer was het dus ook van sex) dus het verschil in bacterie is goed te merken

Studentje 12-02-2003 10:24

Citaat:

Sikamikanico schreef:
Ehm, ik ben nog nooit naar de WC gegaan, (direct) na sex :confused:.
Ik ook niet, eigenlijk. Behalve als ik daarvoor veel wijn ofzo heb gedronken. Maar ja, dan komt het dus niet door de seks...

fruitvliegje 12-02-2003 13:03

mijn vriendje moet plassen als hij opgewonden wordt :confused:

Wasp 12-02-2003 13:44

Citaat:

fruitvliegje schreef:
mijn vriendje moet plassen als hij opgewonden wordt :confused:
Lieverd, dat is geen plas. ;)

SounD 12-02-2003 13:50

Er is een spiertje dat urine leider dichthoud voordat plas de penis door kan. Bij sexuele opwinding sluit dit af zodat plas en sperma niet mengen.

Daarna kan er dus enige irritatie zijn waardoor er aandrang is.
Ik geloof dat plassen gelijk na sex meestal niet zo makkelijk gaat vanwege dat spiertje en forceren is vast niet goed.

Voor sex naar de wc gaan (en dan wassen) lijkt me het beste.

Gewoon die jongens naar de wc sturen dus voor je begint :D

damaetas 12-02-2003 14:37

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:

huh??? nog nooit van gehoord :o

mijn vriendje moet niet meteen na sex naar de wc :confused:

spacegirl 12-02-2003 14:53

Citaat:

damaetas schreef:
huh??? nog nooit van gehoord :o

mijn vriendje moet niet meteen na sex naar de wc :confused:

fruitvliegje 12-02-2003 15:16

Citaat:

Wasp schreef:
Lieverd, dat is geen plas. ;)
muwahaha:D,nee dat bedoel ik niet, hij moet echt gaan plassen als ie net opgewonden wordt (niet altijd,maar vaak)

)Vampje( 13-02-2003 13:10

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:

Weet ik niet, aangezien ik meestal degene ben die naar de wc moet..

Yamyam 14-02-2003 19:42

Ik heb zojuist gelezen in mijn bioboek dat bij jongens tijdens erectie ze niet kunnen plassen omdat dan t prostaat opzwelt of zo en die urineblaas zit daarboven dus. Dan zullen ze daarna wel ineens voelen wat ze tijdens die erectie niet voelden ofzo.
Uhm ik verzin maar wat hoor. Maar mischien is t wel zo.

toto 15-02-2003 14:13

nou ik ben juist altijd de gene die de sfeer verpest omdat ik TIJDENS de sex opeens zo onegelofelijk naar de plee moet...

damaetas 15-02-2003 14:18

Citaat:

fruitvliegje schreef:
muwahaha:D,nee dat bedoel ik niet, hij moet echt gaan plassen als ie net opgewonden wordt (niet altijd,maar vaak)
bij ons omgekeerd [evil] ik probeer em altijd te saboteren als ie moet plassen :mad: :D :p en dan kan ie een paar minuten niet meer :p

het zwakke geslacht he :D *giechelt* :p

very drunk driver 17-02-2003 15:26

ik ga altijd naar de wc niet om te pissen maar om het navocht op te vangen. (er komt altijd nog een beetje uit naderhand)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.