Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe en wat met kaarsvet? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=374765)

mariekegirl 11-02-2003 18:01

hoe en wat met kaarsvet?

hoi,

ik had het laatst met een vriend van me over kaarsvet, en dat het ook gevoelig is op andere plekjes, dus niet je hand ofsow, maar je buik or whatever.
zijn hier mensen die hiermee ervaring hebben en hoe ze dat dan bij elkaar deden?
ik ben zelf wel nieuwsgierig geworden hoe dat zal zijn, dus beetje met elkaar met kaarsvet spelen.

Thomas 11-02-2003 18:03

Lijkt me niets.

KiMZz 11-02-2003 18:09

Heb t een keer gedaan maar toen was ik én geblinddoekt én geboeid en ik smeekte mijn vriend om t niet te doen maar hij deed t toch. Net onder mijn borst. Was beetje heet :o

Maar later hoorde ik van iemand op msn dat je t als volgt tbeste kan doen: uitsluitend paraffine kaarsen gebruiken (dat stolt sneller) en minstens een meter boven het lichaam houden (dan is t nie meer zo warm maar nog nie gestold), langzaam laten druppelen eerst op borstbeen, dan cirkelend over de borsten (bij meisje dan) en rondom tepels maar NIET erin!! Dan via buik naar beneden maar niet te ver, iig niet rond vagina want dat is slecht...

Verder heb ik er ook nie zoveel ervaring mee maar dit is wat die jongen zei en die weet t iig wel...

LM 11-02-2003 19:00

Heet :o Niet echt lekker was mijn eerste indruk :p

miro 11-02-2003 20:33

huh kaarsvet? Kan ik me nou echt niks fijns bij voorstellen ofzo...

Evito 11-02-2003 20:39

Citaat:

miro schreef:
huh kaarsvet? Kan ik me nou echt niks fijns bij voorstellen ofzo...
Nou, je zet een flinke kaars in de hens, tbeste is nog zijn kaars, maar daar komt maar heel even kaarsvet uit, dus dan is de pret al weer zo snel voorbij. Dan laat je die branden totdat ze begint te lekken en laat je dat voorzicht vallen waar je dat lekker vindt. En dat doet heel erg pijn, de eerste paar seconden. Daarna wordt het lekker.

blackfairy 11-02-2003 20:50

dat het pijn doet vind ik ook onzin... tenminste dat is mijn mening dan he...

kastdeur 11-02-2003 20:51

*auw* naar (n)

ruby soho 11-02-2003 21:15

mwa, iig geen waxonelichtjes, damn die dingen zijn echt pijnlijk :|

gewoon n huis tuin en keuken kaars (hoe heet dat, zo'n lange kaars voor in n kandelaar :confused::o) kan wel leuk zijn, maar idd, HOOG GENOEG

miro 12-02-2003 05:54

Citaat:

Evito schreef:
tbeste is nog zijn kaars, maar daar komt maar heel even kaarsvet uit, dus dan is de pret al weer zo snel voorbij.
:D

Studentje 12-02-2003 09:52

Ooit was ik bij een verjaardag waar een striptease was georganiseerd. En aan het gezicht van die jarige toen, doet het wèl pijn. :)

Maar eerlijk gezegd valt de pijn wel mee denk ik, maar van mij hoeft het niet tijdens de seks.

Lethalis 12-02-2003 10:53

Kaarsvet? *auw* :S

owlbeer 12-02-2003 22:05

Hte lijkt mij wel geil! :D

Of ben ik nu heel pervers?

Lievelotje 13-02-2003 08:37

Zonder woorden...

http://www.lightworship.com/g4/g4pix/prop.jpg

barbara.inc 13-02-2003 12:31

Je moet in elk geval witte kaarsen hebben, want die andere zijn gekleurd met kleurstoffen, en die branden in je huid...witte zijn wel fijn, of zich, alleen niet in geslachtsdelen laten lopen!!! (dat lijkt me trouwes ook wel heel erg au...)

Raven 13-02-2003 12:43

Is HEEL leuk maar pas op het volgende

ALLEEN dunne paraffine kaarsjes gebruiken anders kan 't op sommige plaatsen te heet zijn

Geen gekleurde of zwarte kaarsen gebruiken en ook niet met folie
alleen witte !!!

begin met ongeveer 1,5 a 2 meter boven de plek waar je een druppel wil laten vallen en ga als 't kan langzaam lager

waar??? kan bijna overal mits je je aan't bovenstaande houd
maar begin bv op de billen ofzo en ga dan naar gevoeligere plaatsen .. borsten .. tepels..

buitenkand van de schaamlippen kan ook maar alleen als ze daar geen haartjes heeft... aan de binnenkant moet je weg blijven !!!

ow ja nog 1 ding ...als je naar een gevoligere plek gaat dan begin je weet op 1,5 a 2 meter hoogte !!!

nog een waarschuwing GEEN waxine lichtjes gebruiken .. als 't londje eruit valt krijg je echt brandwonden.. en zet voor noodgevallen een emmer water klaar (je weet maar nooit)

als nog iemand vtagen heeft dan mailt ie maar:

To_Edje@hotmail.com

Moenbloem 13-02-2003 19:38

T lijkt me best leuk eigenlijk :o

Bubba 14-02-2003 15:33

kan wel leuk zijn 1x geprobeerd....over je rug
jammie

ey tis valentijn vandaag misschjine iets

Quantes 16-02-2003 12:35

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Heb t een keer gedaan maar toen was ik én geblinddoekt én geboeid en ik smeekte mijn vriend om t niet te doen maar hij deed t toch. Net onder mijn borst. Was beetje heet :o

Klinktt wel geil! Later nog goedgekomen met je vriend?

vampiro 19-02-2003 00:16

Hehe, het is gewoon HEET!! (in letterlijke zin ;))

Maar tis wel errug cool...

Ze zeggen niet voor nix dat de grens tussen pijn en fijn erg dun is huh :)

Alpaca 19-02-2003 02:03

Niks voor mij, ik kick niet op pijnprikkels. Ik wil zachte, gevoelige sex. :)

vampiro 19-02-2003 23:39

Citaat:

Alpaca schreef:
Niks voor mij, ik kick niet op pijnprikkels. Ik wil zachte, gevoelige sex. :)
mjah, ook dat is leuk :)

Afwisseling... thats it ;)

Sebadoh 21-02-2003 14:07

het enige waar ik kaarsvet voor gebruik is om rails, curbs en ledges mee in te smeren :D :D

Iotje 21-02-2003 14:10

Geil, geil, geil en nog es geil!!! :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.