![]() |
Een innerlijk leven lijden,
Hoi Mensen,
Ik heb een zogenaamd innerlijk leven met mezelf. Ik heb altijd wel een dagdroom. Ook wel rare tikjes dat als de seconde wijzer op 12 staat ik mijn kaken op elkaar doe. Ik praat ook niet veel met mensen heb altijd ruzie omdat ik in mijn dromen soms ook wel praat.Wat soms dan wel negatief voor anderen kan zijn. Soms wil ik ook wel gekke dingen uitproberen, iets in de fik steken en dan kijken hoe lang ik het kan laten branden enzo bijvoorbeeld mijn bed of een bosje. Ik weet niet, ik vind mezelf heel normaal... maar wat kan ik er eigenlijk aan doen wat anderen vinden me vreemd. |
krijg je ook ruzie met die mensen of worden ze ook booz als je ze uitlegt hoe t komt dat je zo deed tegen hun? of snappen hun t dan niet...??
jij ook veel sterkte met je probleem..*hug* het is wel goed om erover te prate...helpt meestal wel.. [Dit bericht is aangepast door god-is-a-lie (23-12-2001).] |
Citaat:
en van die 'rare trekjes' die je beschrijft (over dat je je kaken op elkaar doet als de sec. wijzer op 12 staat), had/heb ik ook wel eens, als ik bv met mijn rechterduim mijn rechterwijsvinger aanraak, moet ik dat 'automatisch' ook met mijn linkerduim en linkerwijsvinger doen, dat 'moet'. ja ach, wat is 'vreemd'.. http://forum.scholieren.com/smile.gif ja sorry niet zo'n zinnige reply.. maar als die anderen je vreemd vinden, wat doen ze dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |